Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ در این دیدار مجتبی پرک رئیس و ابراهیم قدرتی نائب رئیس و حسین گراوند عضو شورای باقرشهر حضور داشتند ،ضمن تبریک روز مادر به این مادر چشم به راه، از صبر و بردباری سالهای فراغ فرزند تقدیر کردند .

در ادامه برنامه بازدید هفتگی امور ایثارگران اعضای شورای اسلامی به منزل خانواده این شهید در منطقه پونک مراجعه کرده  و برای این مادر صبور آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم قدرتی در این دیدار با تبریک روز مادر خطاب به مادر شهید گفت: اعضای شورای شهر خود را خادم شهدا و خانواده های ایشان می دانند.

نائب رئیس شورای شهر در ادامه افزود : هدف ما از حضور در منازل شهدا کسب  روحیه مضاعف از این دیدارها است به همین دلیل با اینکه خانواده این شهید عزیز از باقرشهر نقل مکان کرده اند بر خود لازم دانستیم به منزل ایشان بیاییم.

مادر شهید والامقام داود منصوری نیز با قدردانی از اهتمام اعضای شورا به خانواده شهدا؛ از ایشان خواست با کار و تلاش بیشتر خادمان خوبی برای شهروندان باشند .

وی ضمن قدردانی از برگزاری همایش مادران آسمانی اظهار امیدواری کرد برنامه های موثری در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا شود.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدایایی از این مادر شهید تقدیر و تجلیل شد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور گفت: مدارس شاهد باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول بنیادین باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی در مراسم گرامیداشت شهدا که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که در یک مراسم دیگر که به نام شهدا است حضور پیدا می‌کنم و در جایی نفس می‌کشم که خانواده شهدا حضور دارند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا توفیقی برای هر کسی است، هر کشور منابعی برای قدرت خود دارد و یکی از اصلی‌ترین منابع قدرت درونی، ملی و جهانی ما شهدا، ایثارگران و فرهنگیان است که این عزیزان را در خود نگاه داشته است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در جنگ تحمیلی قریب به ۲۳۰ هزار شهید و تعداد قابل توجهی جانباز و آزاده سرافراز تقدیم انقلاب شد، اما خط شهادت و راه شهادت باز مانده و در هر برهه‌ای از زمان، آن‌هایی که لیاقت داشتند در این مسیر قرار گرفتند.

صحرایی با گرامی داشتن شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: یکایک این شهدا، دانش‌آموزان و معلمان، خاطرات عجیبی دارند، شهید حسینی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان یا فائزه رحیمی، شهید شادکام، شهید المیرا حیدری، خانواده سلطانی‌نژاد که ۹ شهید تقدیم کردند، نشان دادند که در فرهنگ آنها، شهادت جایگاه ویژه‌ای دارد، یا شهیده آیدا قاسمی خبرنگار دانش‌آموز پانا که خاطراتی عجیب و تامل‌برانگیز دارد و یاد همه آن‌ها را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نشان داد در صحنه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، میدان‌دار بوده است، به‌طوری که قریب ۱۰۰ نفر از شهدا از خانواده آموزش و پرورش بودند، اضافه کرد: شهدا نماد غیرت و منبع قدرت نرم و بین‌المللی هستند؛ آن‌ها شهادت را برای ما شیرین جلوه دادند و در کنار آن‌ها، خانواده‌های شهدا به‌رغم این مصیبت بزرگ، همه در خط امام ایستادند، این میراث شهدا است و گرامی‌داشت این میراث، حداقل وظیفه‌ای است که ما از حیث مسئولیت ملی و مذهبی بر عهده داریم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد دو مأموریت بزرگ دارند؛ یکی جبران کاستی‌هایی است که فرزندان معظم شهدا و ایثارگران از حیث آموزش و تربیتی دارند، اما مأموریت اصلی آن‌ها ترویج فرهنگی ایثار و شهادت است، این مدارس میعادگاه یادآوری شهدا و ایثارگران است و باید از هر حیث الگو باشند.

صحرایی با بیان اینکه امروز بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد داریم، افزود: توسعه این مدارس بیشتر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و اولین جایی که باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ترجمه و اجرا کند، باید مدرسه شاهد باشد، مدرسه شاهد بومی کشور است و اجرای سند بیش از همه و پیش از همه باید در مدرسه شاهد محقق شود.

وی اضافه کرد: در سند تحول از مدرسه در چشم‌انداز ۱۴۰۴، ۱۶ ویژگی ذکر شده است و مدرسه شاهد باید مصداق تحقق این ویژگی‌ها باشد، نقطه اتکای دولت و ملت در رشد و تعالی کشور مدرسه است و مدرسه شاهد باید بیش از همه و پیش از همه این نقش را ایفا کند، باید روز به روز ویژگی متمایزکننده مدارس شاهد برجسته شود.

کد خبر 736974

دیگر خبرها

  • خداحافظ سرباز بلندبالای وطن
  • دیدار با خانواده معظم شهید عبدالکریم عطاری در آستانه سال نو
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • مسوولان دیلم با خانواده شهید «محمدرضا بازویی» دیدار کردند
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • خدمت به خانواده شهدا وظیفه و قدم برداشتن در راه شهدا رسالت است
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان