Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:26:24 GMT

پروژه‌های جهاد دانشگاهی مازندران حمایت شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۹۰۵۳

پروژه‌های جهاد دانشگاهی مازندران حمایت شود

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران روز گذشته 21 اسفندماه در حاشیه بازدید از پروژه های تولید خمیرکاغذ از پسماند، گردشگری زراعت، کاشت نهال شناسنامه دار و تولید جلبک در سایت چپکرود جویبار جهاد دانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا گفت: بسته جامعی از رونق صنعت گردشگری در استان وجود ندارد و فعالیت‌ها اکنون به صورت سلیقه‌ای و بر اساس دیدگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغییر مدیران چالشی در توسعه استان است، افزود: هنوز در یک شهر استان مازندران مشکل زباله حل نشده و گویا برنامه‌ای برای رفع مشکل زباله در آینده نیز وجود ندارد.

نبود برنامه‌ جامع در توسعه همه جانبه استان

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: در استان مازندران نزدیک به 116 رودخانه دارد اما متاسفانه حتی یک رودخانه سراغ نداریم که مسائل محیط زیستی آن رعایت شده یابرنامه‌ای بلندمدت برای آن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات همه کاندیداها برای کسب حداکثر رای نهایت تلاش را داشتند،افزود: باید پرسید آیا این افراد در عمل به شعارهایشان همچون ایام انتخابات تلاشگر و پیگیر هستند؟

تقوی فرد با اشاره به اینکه در 40 سال انقلاب اسلامی ما در این استان برنامه جامعی در توسعه استان نداشتیم، اظهار کرد: دولت‌ها در فکر انتخابات بیشتر بودند تا در فکر انجام امورات مربوط به مردم.

وی ادامه داد: برخی از نهادها همچون جهاد دانشگاهی و بنیاد مستضعفان و ارگان‌هایی که دلبستگی به انقلاب دارند  با اخلاص در حال فعالیت هستند که جای تقدیر دارد و وظیفه ما است که از آنها حمایت کنیم.

امکان هدر رفت تلاش جهاد دانشگاهی در صورت عدم حمایت مسئولان

رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر اینکه باید پروژه‌های جهاد دانشگاهی مازندران توسط دولت، مجلس و مسئولان استانی مورد حمایت قرار بگیرد، اظهار کرد: اگر این پروژه‌ها حمایت شوند بسیار خوب است و چنانچه حمایتی صورت نگیرد، ممکن است زحمات این نهاد در استان به هدر رود.

تقوی فرد گفت: امروز بنده برای این منظور آمدم تا از نزدیک با اقدامات جهاد دانشگاهی آگاه شوم و لازم است در آینده از کیفیت خمیر تولید شده تا محصول نهایی آن که تولید کاغذ با صرفه اقتصادی است باخبر شویم. 
وی ادامه داد: متاسفانه جهاد دانشگاهی در این پروژه‌ها اطلاع‌رسانی در حد مطلوب نداشته تا دیگران در قضاوت‌هایشان درست عمل کنند و کسانی که می توانستند کمک‌کار جهاد باشند حضور یابند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشاء برنج در مازندران

رمضانی رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: نخستین نشاء برنج در استان مازندران در فصل زراعی جاری امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار مازندران و دیگر مسئولان اجرایی در روستای فیروزکلای علیا شهرستان آمل انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه شخم و شیار اراضی شالیزاری تاکنون در سطح ۱۷۳ هزار هکتار از شالیزار‌های استان (معادل ۸۱ درصد سطح کل) انجام شد، افزود: آب تخت اولیه در سطح ۱۳۳ هزار هکتار (معادل ۶۳ درصد سطح کل) انجام شد.

رمضانی گفت: خزانه‌گیری برنج تاکنون در سطح ۱۶۷ هزار هکتار (معادل ۷۸ درصد سطح کل) و بذر پاشی هم در سطح ۱۵۰ هزار هکتار (معادل ۶۹ درصد سطح کل) از اراضی شالیزاری استان انجام شد.

رئیس اداره برنج سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: کشاورزان امسال راغب شدند به کشت ارقام پرمحصول بپردازند و پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار هکتار به کشت ارقام پرمحصول در استان افزوده شود.

به گفته رمضانی ۱۷۸ بانک نشاء در استان مازندران فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • نخستین نشاء برنج در مازندران
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری