Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دوره یک ساله ریاست رضا نجفی، سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین بر گروه ۷۷ و چین پایان یافت و ریاست گروه در مراسمی رسمی با حضور روسای سازمان‌های بین المللی مستقر در وین و تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های عضو گروه ۷۷ به سفیر و نماینده دائم جدید اکوادور منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسمی که به همین مناسبت در محل سازمان ملل برگزار شد رضا نجفی نماینده دائم کشورمان در سخنانی ضمن تشریح تحولات و دستاورد‌های گروه در یک سال گذشته گفت: گروه ۷۷ در طول یک سال گذشته بیش از ۱۳۰ نشست مشورتی برگزار کرده و بیش از ۸۰ سخنرانی در موضوعات مختلف ارائه کرد.

وی همچنین اهم فعالیت‌های گروه در حوزه آژانس و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای، موضوعات مربوط به مقابله با جرائم سازمان یافته و مواد مخدر، موضوعات مربوط به توسعه صنعتی ملل متحد، مسائل حوزه فضای ماورای جو سازمان ملل و نیز موضوعات مربوطه به منع جامع آزمایشات هسته‌ای را تشریح کرد.

در این نشست که با حضور یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، معاون مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین، و معاونین سی تی بی تی و یونیدو در محل دفتر سازمان ملل در وین برگزار گردید یوکیا آمانو مدیرکل آژانس و مدیران سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین طی سخنانی از فعالیت‌های کشورمان و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دوره ریاست گروه ۷۷ و چین قدردانی کردند.

در ادامه این نشست، سفرا و نمایندگان تعداد زیادی از کشور‌های عضو و از جمله سفیر مصر به نمایندگی از گروه آفریقا، چین، بنگلادش، عراق، شیلی، الجزایر، افغانستان، آفریقای جنوبی، کوبا، ونزوئلا، الجزایر، مالزی، گواتمالا، پرو، پاکستان، نپال، نامیبیا، کنیا و نیجریه از تلاش‌های مجدانه نجفی نماینده دائم کشورمان در دوره ریاست گروه ۷۷ و چین و دستاور‌های حاصله تقدیر و تشکر کردند. قابل ذکر است که در این پایان این مراسم ریاست گروه ۷۷ و چین در یک سال آینده به سفیر و نماینده دائم اکوادر از گروه آمریکای لاتین منتقل شد.

انتهای پیام/

اخبار بین الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان میزبان ریاست جمهور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز در جلسه شورای اداری استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان ضمن تبریک اقتدار و عزت و مشت محکم سربازان ولایت به رژیم غاصب اسرائیل در شب گذشته گفت: مردم در بحث رعایت عفاف و حجاب در سطح جامعه گلایه مندی هایی دارند، به عنوان مسئولان، وظیفه ما حفظ حرمت، برجسته کردن ارزش ها و جلوگیری از ناهنجاری ها است.

وی افزود; مدیران استان باید در وهله اول با توجه به وظیفه شرعی و قانونی، عامل به رعایت بحث عفاف و حجاب باشند.

هاشمی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات برای استان اعلام شده که مدیران دستگاه های اجرایی باید تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب اعتبارات را در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در بحث ازدواج و ولادت، استان سمنان در سال گذشته در رتبه های پایین کشوری قرار گرفته که با توجه به قرار داشتن در بحث بحران جمعیتی برای استان، نیاز است تا این مهم به صورت ویژه تر پیگیری و اجرایی شود.

استاندار سمنان عنوان داشت: طی چند ماه گذشته آمادگی برای برگزاری دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان به صورت کامل وجود داشته و هم اکنون نیز برنامه ریزی ها و اقدامات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه، زمان شناسی نیاز شناسی و ظرفیت شناسی نیز ۳ عامل موفقیت دولت خواهد بود؛ گفت: برنامه ریزی ها، نشست های تخصصی و اقدامات در سطح استان سمنان در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم صورت گرفته است.

هاشمی تاکید کرد: حفظ جایگاه روحانیت و نماینده ولی فقیه در استان بر همگان واجب است‌.

وی در ادامه بیان داشت: حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، انسانی متواضع و متدین بوده و به هیچ وجه جزیره ای فکر نکرده و بر نگاه توسعه متوازن در همه زمینه ها تاکید داشتند و در همین راستا نیز در تمام استان حضور میدانی دارند.

استاندار سمنان گفت: نباید اجازه دهیم برخی ما را گرفتار حاشیه سازی کنند، بنده به عنوان نماینده عالی دولت در استان در خصوص مباحث و مسائل مختلف، همواره پاسخگو بوده و خواهم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895480

دیگر خبرها

  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • استان سمنان میزبان ریاست جمهور خواهد بود
  • نماینده دائم ایران در سازمان ملل: هیچ قصدی برای درگیری با آمریکا در منطقه نداریم
  • شورای امنیت خواستار پرهیز از گسترش تنش‌ها
  • تحلیل متفاوت اولیانوف از پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • پایان نشست شورای امنیت بدون صدور قطعنامه یا بیانیه
  • دو برادر هم‌زمان به خدمت اعزام نمی‌شوند