Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین دهمرده‌ای رئیس بیمارستان سوختگی مطهری در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: این روزها جشن چهارشنبه سوری از حالت سنتی خارج شده است و به سمت ترقه‌بازی و انفجار مواد منفجره رفته است، این نوع رفتارها برای نوجوانان، جوانان و حتی عابرین خطرناک است و می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به این افراد وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مراسم چهارشنبه‌سوری سال گذشته 98 مورد به بیمارستان مراجعه کردند که از میان آنها تعداد 80 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و 13 نفر به دلیل سوختگی در بیمارستان بستری شدند.

دهمرده‌ای با اشاره به صدمات ناشی از سوختگی عنوان کرد: صدمات ناشی از سوختگی در برخی از موارد جبران‌ناپذیر است و می‌تواند زندگی فردی و اجتماعی افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

وی تأکید کرد: کودکان و نوجوانان در معرض شدید آسیب‌های ناشی از چهارشنبه آخر سال هستند پس والدین و بستگان باید مراقب رفتارهای خود باشند.

سالانه 250 نفردچا عوارض سوختگی می‌شوند

دهمرده ای ادامه داد: متأسفانه سالیانه 2500 نفر جان خود را در اثر سوختگی از دست می‌دهند و 250 هزار نفر نیز دچار عوارض سوختگی می‌شوند.

وی یادآور شد: بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در آمادگی کامل برای درمان مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال است، اما به طور کلی تعداد تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران سوختگی در کشور کم است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، منیزیت در تولید لاستیک مصنوعی، کفپوش‌ها و جواهرسازی استفاده می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد