Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@05:12:01 GMT

نیاز مبرم بقعه امامزاده بی بی شهادت دوریزگان به گنبد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۹۶۷۸

سیدنوروز دریانوش، رئیس هیئت امناء بقعه امامزاده بی بی شهادت دوریزگان کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اولیه و اساسی بقعه امامزاده بی بی شهادت نداشتن گنبد است که با وجود پیگیری‌های مجدد، خیری پیدا نشده است.
وی با اشاره به درخواست از خیرین برای ساخت گنبد بقعه امامزاده، افزود: این بقعه 5 نفر هیئت امناء دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت امناء بقعه امامزاده بی بی شهادت دوریزگان کهگیلویه اضافه کرد: نسب امامزاده به امام محمدباقر(ع) می‌رسد، ضمن اینکه امامزاده زوار زیادی از نقاط مختلف استان دارد.
دریانوش در ادامه شفای نابینا، شفاعت کسی که بچه دار نمی‌شد، پیدا شدن مال گمشدگان و...را از جمله کرامات و معجزات امامزاده بیان کرد.
وی امتیاز آب، برق و سرویس بهداشتی را از جمله امکانات بقعه برشمرد و عنوان کرد: نبود زائرسرا، وسایل گرمایشی و سرمایشی از اهم مشکلات بقعه است.
رئیس هیئت امناء بقعه امامزاده بی بی شهادت دوریزگان کهگیلویه یادآور شد: تمامی برنامه‌ها و طرح‌های اوقاف و امور خیریه از جمله طرح آرامش بهاری، یاس نبوی، نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی و...در بقعه امامزاده برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کاظم حججی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: کمک همه هیئت‌ها را می‌خواهیم و تک بعدی نمی‌شود کار کرد. به من رأی دادند و رئیس فدراسیون شدم ولی من خادم ورزش سه گانه و ترای اتلون هستم. در آینده هم برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور است. می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. به امکاناتی که در استان‌ها هست روی بیاوریم. از اداره کل‌ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می‌خواهیم تا هیئت‌ها را قوی کنیم. هیئت قوی ورزشکار جذب و ورزشکار وقتی که مربی را نگه دارد، فدراسیون هم قوی خواهد بود. در بعد بین‌الملل هم ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور حرف برای گفتن داریم و مدال‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون افزود: شهید محسن حججی پسر عموی من بودند. دورانی با هم داشتیم و ایشان توفیق شهادت داشتند و من نداشتم. امیدوارم جوری کار کنیم که جلوی این شهدا سفیدرو باشیم و شرمنده شان نباشیم، چون که واقعاً شهدای مدافع حرم بودند که ما در امنیت کامل هستیم.  

ادامه صحبت‌های پسرعموی شهید حججی را در ادامه بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است