Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@23:36:00 GMT

دستگیری سارقان خانوادگی عابر بانک

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۶۹۷۴۷

دستگیری سارقان خانوادگی عابر بانک

به گزارش جهان نيوز، سرهنگ مسلم قاسم آبادی رییس کلانتری ۱۰۸نواب با اعلام این خبر گفت: این زوج سارق در ساعات غیر اداری به عابر بانک های خلوت مراجعه می کردند و چند قطره چسب با شگردی خاص به قسمت ورودی کارت می ریختند.
وی افزود: شهروند پس از وارد کردن کارت متوجه گیر کردن آن می شد. سارقان هم به بهانه کمک کردن، رمز از او می خواستند تا کارت را بیرون بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ قاسم آبادی اضافه کرد: وقتی متوجه رمز می شدند می گفتند کاری نمی توان کرد و باید فردا صبح به شعبه مراجعه کنید.

رئیس کلانتری نواب ادامه داد: شهروند پس از ترک محل، سارقان با ترفند کارت را خارج و حسابش را با رمزی که داشتند خالی می کردند.

وی در خاتمه گفت: شهروندان محترم در ایام پایانی سال توجه به این شگرد سارقان داشته باشند.
منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زنی که با همکاری همسرش اقدام به سرقت ۳ میلیارد ریالی از مغازه‌ای در جنوب‌غرب تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدرضا موسوی در این‌باره گفت:‌ چند روز پیش یکی از شهروندان به کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس مراجعه و اعلام کرد که شب گذشته سارقان با تخریب قفل و شیشه مغازه اقدام به سرقت وسایل داخل آن به ارزش مالی حدود سه میلیارد ریال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده در دستورکار ماموران کلانتری خلیج فارس قرار گرفت، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات فنی پلیسی مشخص شد یک زن و شوهر که در مجاورت مغازه زندگی می‌کنند با مشارکت یک دیگر اقدام به سرقت از مغازه کرده‌اند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهمنگی مقام قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان که داخل یک کانکس در حوالی اتوبان آزادگان تهران بود اعزام شد و متهم زن را در محل دستگیر کردند. همچنین همسر این فرد که از اتباع کشور همسایه بود قبل حضور تیم عملیات از محل متواری شده بود.

موسوی با اشاره به بازرسی از محل دستگیری این زن، گفت: ماموران در جریان بازرسی به عمل از مخفیگاه این زن و شوهر اجناس به سرقت رفته از مغازه را نیز کشف کرده و به همراه متهم به کلانتری انتقال دادند.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای دستگیری همدست این زن در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد، گفت: این زن در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت همچنین با اشاره به وقوع این سرقت به شهروندان و به خصوص کسبه توصیه کرد که حتما نسبت به ارتقاء سیستم امنیتی اماکن خصوصی خود از طریق نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر اقدام کرده و از این طریق امکان سرقت را به حداقل برسانند. همچنین تا جای ممکن از نگهداری اقلام گرانبها، وجه نقد زیاد و ... در مغازه خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • دستگیری سارقان باغات در نهاوند
  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • کلاهبرداری با رسید جعلی