Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 15 سال با همه سختی ها و مشکلات زندگی ساختم اما هیچ گاه اعتراضی به این وضعیت نداشتم و همواره سعی می کردم در کنار همسرم به تامین مخارج زندگی کمک کنم ولی دیگر نمی توانستم سرزنش ها و سرکوفت های همسرم را تحمل کنم او مدام زیبایی دیگر زنان را به رخ من می کشید و بدین ترتیب مرا تحقیر می کرد تا این که من هم تصمیم به انتقام گرفتم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

زن 33 ساله ای که به اتهام ارتکاب یک جنایت Crime فجیع دستگیر شده بود در حالی که وانمود می کرد تنها با مقتول ارتباط پنهانی داشته و در قتل Murder او دخالتی ندارد به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و به مشاور کلانتری بانوان مشهد گفت: در یکی از شهرک های حاشیه مشهد زندگی می کردیم و من تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم و پس از آن دیگر ادامه تحصیل ندادم. 16 ساله بودم که عمه ام مرا برای پسرش خواستگاری کرد. «اکبر» در بازار Store دام فروشان دلالی می کرد و وضعیت مالی خوبی نداشت در عین حال و به خاطر روابط فامیلی، ما با یکدیگر ازدواج کردیم اما برای آن که از نظر مالی در تنگنای بیشتری قرار نگیریم من هم به کارگری در منازل مردم مشغول شدم و با انجام امور خدماتی و نظافتی سعی می کردم کمک خرجی برای خانواده ام باشم اما پس از چند سال انجام کارهای سخت به بیماری روماتیسم دچار شدم و دیگر نتوانستم در منازل مردم کار کنم این بود که با اندوخته اندکی که داشتیم مغازه خواربار فروشی کوچکی را در محل زندگی مان باز کردیم و به صورت نوبتی به اتفاق همسرم در آن کار می کردیم در این مدت صاحب 3 فرزند شده بودم اما با وجود 15 سال زندگی مشترک هیچ گونه مهر و محبتی از همسرم ندیدم او همواره مرا سرزنش می کرد که زیبایی و قیافه خوبی ندارم وقتی زیبایی های ظاهری زنان دیگر را به رخم می کشید خیلی رنج می بردم اما پاسخی هم در این باره نداشتم همسرم مردی هوس باز بود و سعی می کرد با زنان خیابانی ارتباط برقرار کند او حتی زمانی که در خواربار فروشی مشغول کار بود باز هم چشم چرانی می کرد تا این که حدود 3 ماه قبل اشتباه کردم و با پسر همسایه مان که جوان 22 ساله ای به نام محسن بود رابطه برقرار کردم. محسن با همسرم دوست بود و بیشتر اوقاتش را با او سپری می کرد من و محسن به صورت تلفنی در ارتباط بودیم و برای یکدیگر پیام های عاشقانه ارسال می کردیم می خواستم با این کار از همسرم انتقام بگیرم و به او بفهمانم که من هم می توانم با فردی بهتر و کم سن و سال تر از او ارتباط داشته باشم از سوی دیگر محسن عاشق دختری شده بود که خانواده وی خرده فروش مواد بودند و من او را نصیحت می کردم که از این ازدواج صرف نظر کند ولی محسن اعتقاد داشت با این ازدواج زودتر صاحب ماشین می شود تا این که 40 روز قبل فهمیدم محسن با ضربات چاقو در منزل مسکونی شان به قتل رسیده است هراسان به خانه آن ها رفتم و با دیدن جسد غرق در خون او به منزلم بازگشتم ولی من در قتل او نقشی ندارم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۶۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد

در ماه‌های مارس و آوریل، گزارش‌هایی مبنی بر ضرب و شتم شدید زنان منهتن در نیویورک با انگیزه قتل به پلیس رسید. در این گزارش‌ها ۷ زن از مردی که در خیابان آنها را به شدت کتک زده است، شکایت کرده‌اند.

به گزارش بی بی سی؛ در ۴ مارس یکی از این زنان، زنی ۳۰ ساله است که به گفت او، حوالی ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی در حال رفتن به خانه در نزدیکی خیابان دلنسی و خیابان اسکس بوده است که ناگهان مردی از پشت سر ضربه‌ای به او زده و او را بر زمین پرت کرده و با چاقو چند ضربه به او زده و گریخته است. این زن می‌گوید من نمی‌توانستم نفس بکشم، چند لحظه‌ای بالای سر من ایستاده بود و مطمئن شد کار مرا تمام کرده است. بعد از اطمینان بلافاصله از صحنه گریخت.

در ۲۵ مارس، در ساعت ۱۰:۱۵ صبح به وقت محلی، زن ۳۶ ساله در خیابان کریستی و ریوینگتون مورد ضربو شتم شدیدی قرار گرفت. این حملات ادامه داشت تا ۱۷ آوریل، ساعت ۳۶ صبح به وقت محلی، یک زن ۲۷ ساله در حالی که در میدان واشنگتن شمالی راه می‌رفت، با ضربات چاقو بر سر و پهلو مورد حمله قرار گرفت.

در این این حمله ضارب از سوی شاهدان شناسایی شد. پلیس بعد از اینکه هویت ضارب را به نام داکوان آرمستد ۳۱ ساله، مشخص شد، او را مورد تعقیب قرار داد. چند نفر از این زنان به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری هستند و به گفته پزشکان امید چندانی به زنده ماندنشان نیست.
این حملات باعث شد که وحشت سراسر شهر را در بر گیرد. با این گزارشات پلیس منهتن، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل وحشت در بین زنان منهتن را آغاز کرد. بدین ترتیب س‌شنبه ۲۳ آوریل، داکوان به اتهام ضرب و شتم شدید سریالی زنان منهتن در مخفیگاهش در برانکس توسط پلیس دستگیر شد.

به گفته پلیس نیویورک این حملات که با انگیزه قتل انجام می‌شد، به دلیل نفرت او از زنان بوده است. اما تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟