Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@02:39:26 GMT

آغاز ثبت نام قطعی بیمه تکمیلی مداحان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۰۲۰۲

آغاز ثبت نام قطعی بیمه تکمیلی مداحان

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون مداحان صومعه سرا از آغاز ثبت نام قطعی بیمه تکمیلی مداحان خبر داد.

وحید نفیسی، مسئول کانون مداحان صومعه سرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا اظهار کرد: مداحانی که بیمه اولیه هستند یعنی به صورت خویش فرمایی بیمه پرداخت می کنند و یا زیر نظر ارگانی بیمه هستند می توانند از مزایای بیمه تکمیلی زیر نظر بنیاد دعبل خزایی کشور استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ثبت نام قطعی قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد دعبل با شرکت بیمه آرمان برای مداحان اهل بیت (ع) و شاعران آیینی از 15اسفند آغاز شد و تا 25 فروردین 97 ادامه دارد و متقاضیان می توانند جهت تکمیل و ارسال مدارک اقدام کنند.

 

مسئول کانون مداحان صومعه سرا گفت: پیامک اولیه که اوایل بهمن ارسال شد برای ارزیابی تعداد متقاضیان بوده و ملاک اصلی، تکمیل فرم درخواست بیمه تکمیلی است.

 

نفیسی تصریح کرد: حق بیمۀ هر نفر ماهانه 20 هزار تومان و حق بیمه هر نفر سالانه 240 هزار تومان است و مداحان اهل بیت (ع) می توانند حق بیمه خود را به حساب جاری 73792574  بانک ملت شعبه کیوان بنام موسسه دعبل خزاعی واریز کنند.


وی خاطرنشان کرد: شروع قرارداد بیمه تکمیلی اوایل اردیبهشت 97 است که تاریخ دقیق آن از طریق پیامک به کسانیکه مدارک ارسال نموده اند اطلاع رسانی می شود.


نفیسی اظهار کرد: مداحان بزرگواری که  تمایل دارند می توانند تا روز شنبه  27 اسفند به  اینجانب مراجعه کنند و یا با شماره 09113400149 تماس حاصل تا با تکمیل کردن فرم های مربوطه نسبت به بیمه تکمیلی اقدام کنند.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها