Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از ثبت ۴۰۷۰ طرح سرمایه گذاری در استان در سامانه کارا خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی با اشاره به ثبت تقاضای این تعداد طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در سامانه کارا، اظهار داشت: براساس پیش بینی های صورت گرفته، در صورت راه اندازی و اجرای این طر ح ها، ۱۵ هزار و ۳۶۵ فرصت شغلی ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از کل ۴۰۷۰ طرح ثبت شده در سامانه، ۲۸۴۴ طرح معادل ۷۰ درصد کل طرح ها در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری و  ۱۲۶۶ طرح نیز مربوط به تسهیلات اشتغال فراگیر است که از این میزان؛ ۳۷۷طرح فراگیر با مبلغ ۱۰۶ میلیارد تومان به شبکه بانکی ارجاع و سایر طرح ها درحال بررسی و ارجاع است .

وی گفت: از محل اعتبارات روستایی نیز برابر هماهنگی بعمل آمده با دستگاهای اجرایی و شبکه بانکی درقالب صورتجلسه کارگروه، مبلغ  ۱۰۲ میلیارد تومان به شبکه بانکی ارجاع شده است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: ۳۲۷ نفر از ۱۲۲۶ متقاضی اشتغال فراگیر، تاکنون تقاضای خود را در سامانه نهایی نکرده اند و بدلیل این عدم بارگزاری اطلاعات، درخواست آنها به دستگاه اجرایی شهرستان ارجاع نشده است .

 وی ادامه داد: ۲۱۹ مورد از طرح های ثبت شده اشتغال فراگیر که کامل و بدون نقص بوده اند به دستگاه اجرایی ارجاع گردیده اما تاکنون دستگاه اجرایی در مورد این طرح ها اقدامی نکرده اند.

صلواتی اظهار داشت: ۲۸۰ مورد دیگر از طرح های متقاضیان اشتغال فراگیر در حال بررسی و اقدام کارگروه های اشتغال شهرستانی است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: بیشترین آمار طرح های معرفی شده به بانک های عامل مربوط به شهرستان قروه با ۱۲۹ مورد و کمترین آمار هم یک مورد مربوط به شهرستان سروآباد است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند