Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شد با یکی از بانک‌‌ها، وام‌‌های قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی به فرهنگیان پرداخت می‌شود. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی الهیار ترکمن شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان استاد نبوی بوشهر با تاکید بر توجه به رضایت‌مندی فرهنگیان اظهار داشت: افتخار ما زمانی است که فعالیت کارآمد و منسجم با حداکثر بهره‌وری داشته باشیم که زمینه رضایت‌مندی فرهنگیان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه برنامه‌های مختلف در وزارت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین ارائه می‌‌شود افزود: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش دارای چهار وظیفه اصلی است که وظیفه اصلی فراهم کردن ساختار منسجم و منطقی، کارآمد و اثر بخش برای فعالیت آموزشی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماهانه بیش از 2480 میلیارد تومان حقوق به جامعه فرهنگیان پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: برای پرداخت این میزان حقوق نیاز به برنامه منسجم و به موقع است که این مهم با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط محقق می‌شود.

الهیار ترکمن از پرداخت حقوق فرهنگیان خبرداد و بیان کرد:حقوق فرهنگیان ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد سه شنبه 22 اسفند پرداخت می‌شود و این در حالی است که اضافه کاری فرهنگیان، مطالبات حق‌التدریسان و سربازمعلمان تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود.

وی، با تاکید بر تامین شرایط معیشتی فرهنگیان افزود: یکی از سیاست‌های این وزارتخانه توجه به مراکز رفاهی و درمانی فرهنگیان است که در این راستا اقدامات مهم و موثری انجام شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش  توسعه کمی و تقویت کیفی مراکز آموزشی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: تقویت مراکز آموزش رفاهی از لحاظ کمی و کیفی در اولویت این وزارتخانه قرار دارد که در راستا کارهای جدیدی تدوین و اجرایی شده است.

الهیارترکمن از اجرای طرح جدید بیمه تکمیلی خبرداد و بیان کرد: بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان از جمله اجرای طرح جدید بیمه تکمیلی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی، توجه به معیشت، مسکن و درمان فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس تفاهم‌های منعقد شده با بانک ملی وام‌‌هایی به فرهنگیان پرداخت می‌شود که به زودی آیین‌نامه آن به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش از پرداخت وام 30 میلیون تومانی قرض‌الحسنه به فرهنگیان خبرداد و خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با بانک رسالت وام 30 میلیون تومانی قرض‌الحسنه با شرط سرمایه‌گذاری به فرهنگیان پرداخت می‌شود که به‌زودی بخشنامه آن ارسال می‌شود.

الهیار ترکمن با اشاره به راه‌اندازی باشگاه رفاهی حمایتی پیشکسوتان فرهنگی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هر استان یک باشگاه رفاهی حمایتی ویژه فرهنگیان ایجاد می‌شود که در این راستا 5  باشگاه در تهران و البرز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان