Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار مواد محترقه و تخریب یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه یک جوان 20 ساله به همراه 2 آتش نشان دچار مصدومیت شدند.

سید جلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 3 و 59 بامداد حادثه انفجار و تخریب منزل مسکونی در خیابان مرتضوی بین جیحون و یادگار امام (ره) به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در یک منزل 2 طبقه قدیمی انفجار شدیدی رخ داد که موجب تخریب در؛ دیوار و شیشه های این منزل شد و شدت انفجار به حدی بود که چندین ساختمان و منزل مسکونی در اطراف آن دچار خسارت شد.
ملکی ادامه داد: در ادامه در چندین نقطه منزل مسکونی آتش سوزی رخ می دهد و یک جوان 20 ساله نیز در داخل محل گرفتار بود که آتش نشانان در میان شعله های آتش این جوان که دچار سوختگی شده بود را زنده اما مصدوم تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی خاطرنشان کرد: در زمانی که آتش نشانان در حال عملیات تخلیه دود بودند بازهم 2 انفجار رخ داد که موجب مصدومیت 2 آتش نشان شد.
به گفته ملکی بدلیل اینکه در این منزل چندین کیلو مواد محترقه جاسازی شده بود شاهد این حادثه بودیم که اگر این حادثه در ساعات میانی روز رخ می داد قطعا تلفات این حادثه بیشتر بود.
وی به شهروندان توصیه کرد که در آستانه شب چهارشنبه سوری هیچ گاه مواد محترقه و پر خطر را در منازل نگهداری نکنند و با رعایت نکات ایمنی امشب به سلامت و خوشی به پایان برسد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/ 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد

به گزارش قدس خراسان، عبدالرحمن مجددی اظهار کرد: به دنبال وقوع حادثه واژگونی خودرو سواری که در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • کشف دومین منزل انباشت زباله در بجنورد!
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند