Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: امسال در دوازده بوستان بندرعباس که برای برپایی چادر‌های مسافران نورزی در نظر گرفته شده است، نماز جماعت اقامه می‌شود. علی رئوفی افزود: در این جلسه همچنین از دست اندرکاران برگزاری مطلوب بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در بندرعباس با موضوع نماز و فضای مجازی قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این اجلاس برکات بسیاری خوبی از نظر ترویج نماز برای استان داشت و صداوسیما نیز به خوبی این اجلاس را پوشش داد.
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان نیز در این جلسه گفت: کمک به برپایی ۲۰۸ نماز جماعت صبح، ۳۵۰ نشست آموزشی برای خانواده ها، ۳۴۲ جلسه آموزشی برای دانش آموزان، ۱۵ جلسه آموزشی برای دانشجویان از مهمترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز هرمزگان در سال ۹۶ بوده است.
حجت الاسلام فروزان نژاد افزود: ۵۰ نفر از اساتید کشوری ترویج نماز نیز امسال در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
محسن ضیایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان نیز در این نشست گفت: در ایام نوروز، ۱۷۵ مسجد و نماز خانه، ۳۲ جایگاه عرضه سوخت، ۱۶ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و ۱۸ ایستگاه صلواتی بین راهی هرمزگان برای برگزاری نماز آماده شده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا