Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ؛ الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه تولید فصل پنجم سریال به کارگردانی سیروس مقدم در چه مرحله ای قرار دارد، بیان کرد: در حال حاضر انجام مراحل نهایی تیتراژ، موسیقی و تصحیح رنگ را طی می کنیم.

وی ادامه داد: البته اکنون نمی توانم درباره تیتراژ توضیح بیشتری دهم چون دو طرح در نظر داریم که باید دید کدام یک عملی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غفوری با اشاره به فصل پنجم سریال «پایتخت» تصریح کرد: ما همه تلاش خود را برای جذاب شدن سریال انجام داده ایم که از انتخاب طرح و قصه تا گروه و لوکیشن ها را در برمی گیرد و سعی کردیم سنگ تمام بگذاریم.

تهیه کننده «پایتخت» در پایان درباره مراحل فنی کار شامل جلوه های ویژه بصیری اظهار کرد: کارهای فنی این سریال زمان زیادی را به خود اختصاص داد و هنوز هم به پایان نرسیده است.

جلوه های ویژه بصری سریال توسط فرید فصیحی در حال انجام است و موسیقی این سری نیز مانند فصل های گذشته «پایتخت» توسط آریا عظیمی‌نژاد ساخته می شود.

سریال «پایتخت ۵» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم تازه ترین محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن رسانه ملی برود.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرعلی حسینی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام شد، با توجه به پیروزی باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه یورگن لوکادیا در فیفا، این بازیکن نسبت به طرح موضوع در CAS اقدام کرد. بعد از نامه‌نگاری‌هایی که انجام شد، در نهایت با اعلام دادگاه، بررسی این پرونده توسط یک قاضی خواهد بود.

وی ادامه داد: CAS چندی پیش لایحه ارایه شده توسط لوکادیا را برای ما ارسال کرد که بر این اساس در روز‌های گذشته، لایحه‌ای که با اسناد و مدارک بالغ بر ۱۱۵ صفحه بود تنظیم و در موعد مقرر ارسال شده است.

دادگاه بین‌المللی داوری ورزش نیز ساعاتی بعد از اقدام باشگاه، وصول لایحه را تایید کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای توضیح داد: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روز‌های تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • ببینید | فریادهای تهیه‌کننده سریال‌های خاطره‌انگیز رضا عطاران بر سر فرد محکوم در پرونده مرگ مشکوک زهره فکور صبور در صحنه دستگیری!
  • مهران مدیری با یک سریال بازمی گردد | جزئیات شروعِ پیش‌تولید پایتخت
  • طرز تهیه ۲ معجون فوق‌العاده برای درمان درد و پوکی استخوان
  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب