Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار کرد: شهرداری مریوان با توجه به آغاز روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی به منظور پاسداشت این ایام و همچنین تزئین شهر برای آماده سازی جهت حضور میهمانان نوروزی کاشت ۱۰ هزار اصله نهال از سوی پرسنل و کارگران این ارگان مردم نهاد آغاز شده است.


شریفی تصریح کرد: این نهال‌ها در راستای گسترش فضای سبز از سوی شهرداری مریوان در پارک‌ها و فضا‌های سبز این شهر توزیع شده که ۱۰ هزار اصله نهال شامل نهال درخت‌های چنار، سرو نقره‌ای و سرو شیرازی، سندروس، عرعر، کاج تهران، بادام تلخ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌باشد.

وی بیان کرد: از میزان این ۱۰ هزار اصله نهال که تعداد ۶ هزار اصله از سوی شهرداری مریوان با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان خریداری شده و مابقی آن نیز که شامل ۴ هزار اصله نهال است از سوی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان به این شهرداری برای غرس در پارک‌ها و فضا‌های سبز مریوان اهداء شده است.

شهردار مریوان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به اواخر سال و همچنین نزدیکی به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی و حضور گردشگران در این شهر ۲۳ هزار و ۴۰۰ جعبه بوته انواع گل شامل گل‌هایی همچون بنفشه، همیشه بهار، مینا چمنی، داوودی و ... از سوی کارگران این شهرداری در پارک‌های شهر کاشته خواهند شد.

جمال شریفی افزود: متاسفانه شهرداری مریوان با توجه به میزان بدهی‌هایی که از دوره گذشته مدیریت این ارگان مردم نهاد برجای مانده است برای کاشت اصله نهال و گل‌های زینتی توانسته است مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کند.

شریفی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن نوروز ۲۳ هزار و ۴۰۰ جعبه بوته گل با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان و ۱۰ هزار اصله نهال مثمر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان در حال کاشت است که باید عنوان کرد به غیر از این تعداد بوته‌های انواع گل تعداد ۵۴۰۰ جعبه بوته انواع گل زینتی که در گلخانه شهرداری تولید شده است نیز کاشته می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • تولید ۲۹ درصد از پیله ابریشم کشور در گیلان
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود