Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@08:03:57 GMT

شفر می‌تواند دل استقلالی‌ها را شاد کند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۱۲۳۸

ساعت24-حامد حدادی، ملی‌پوش بسکتبال این روزها کنار فوتبالی‌ها خیلی دیده می‌شود، پیش از شهرآورد 86 و حال پیش از رقابت آسیایی استقلالی‌ها با العین امارات.

 حامد حدادی، ملی‌پوش بسکتبال این روزها کنار فوتبالی‌ها خیلی دیده می‌شود، پیش از شهرآورد 86 و حال پیش از رقابت آسیایی استقلالی‌ها با العین امارات. او بعد از برد استقلال در شهرآورد به همراه هم‌تیمی‌اش صمد نیکخواه‌بهرامی یکی از خوشحال‌ترین افراد بسکتبال بود چراکه از بچگی عاشق استقلال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین بازیکن آسیا در جشن درختکاری باشگاه سایپا به دعوت مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال به این مراسم رفت و درختی را به نام حدادی کاشت. او در این جشن کنار بسکتبالی‌ها و فوتبالی‌ها محسن خلخالی، عنایت آتشی، حسن میرزاآقابیک، علی پروین، محمد مایلی‌کهن، علی دایی قرار گرفت و با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال خوش و بش و برای او و شاگردانش آرزوی موفقیت در جام جهانی‌ روسیه را کرد.

* در مراسم درختکاری باشگاه سایپا، جمع فوتبالی‌ها و بسکتبالی‌ها گرم بود.

بله، همراه سرمربی تیم ملی آقای شاهین‌طبع برای حضور در مراسمی خیلی باحال شرکت کردم. جمع صمیمانه‌ای بود و در یک کار خیر هم شرکت کردم.

* در عکسی، کارلوس کی‌روش کنار تو روی نوک پاهایش ایستاده تا به قد تو برسد، جریان چیست؟

کی‌روش باید خیلی بپرد که هم‌قد من شود. آقای دایی هم فکر می‌کردم قدشان بلندتر از اینها باشد اما نسبت به من کوتاه‌تر هستند. در هر صورت باید بگویم علی دایی اسطوره ورزش ماست و همه احترام بسیار خاصی برای او قائل هستند. برای آقای دایی در هر جا که هست آرزوی موفقیت دارم.

* نظرت راجع به شرایط تیم ملی در جام جهانی‌ چیست؟

گروه خیلی سختی داریم. در این دوره بازیکنان جوان و بسیار خوبی داریم و امیدوارم نمایش خوبی در روسیه داشته باشند. هیچ وقت مسابقه تیم ملی با آرژانتین در دوره قبلی را فراموش نمی‌کنم. برای من خاطره‌انگیز بود.

* یک‌شنبه هم در اردوی بازیکنان استقلال دیده شدی.

من به همراه تیم پتروشیمی در هتل المپیک هستم. استقلالی‌ها هم در این هتل هستند. بنابراین وقتی آنها را دیدم سراغ‌شان رفتم. من دوستان فوتبالی زیادی دارم. حتی در پرسپولیس با ماهینی، مسلمان و... دوست هستم. ضمن اینکه باید بگویم علی دایی و علی کریمی را هم دوست دارم.

* پس طرفدار کدام تیم هستی؟

همه می‌دانند من استقلالی استقلالی هستم. از بچگی این تیم را دوست داشتم. البته این را هم بگویم در رقابت‌های آسیایی رنگ و تیم برایم مهم نیست.

* دیروز بازی استقلال و العین امارات بود، قرار بود به استادیوم بروی؟

بله، تمرین تیم پتروشیمی 16:00 تا 18:00 بود. بعد از آن فرصت داشتم.

* العین بازی دور رفت را برد؟

آنها هفته پیش ناجوانمردانه از استقلال مساوی گرفتند. به نظرم عربستانی‌ها از قدرت خودشان استفاده کردند و همه چیز را با پول حل کردند. نفوذ آنها بیشتر از ما در کنفدراسیون آسیاست.

* فصل گذشته باشگاه‌های آسیا از العین 6 تا خوردید.

آن مسابقه یک اتفاق بود. تیم استقلال آسیب‌دیده داشت و هافبک دفاعی نداشتیم. من مسابقه را اینترنتی دیدم. گزارشگر بازی پشت ‌سر هم می‌گفت گل، گل. البته فکر می‌کردم اشتباه می‌کند. روز بدی برایم بود.

* نظرت راجع به عملکرد علیرضا منصوریان چه بود؟

به نظرم او هم بادانش است. ما نباید از زحماتش چشم‌پوشی کنیم. هر چند با آمدن شفر در تیم تغییرات زیادی ایجاد شد. شهرآورد 86 را هم که مال خود کردیم. به نظر من با این روند شفر می‌تواند دل همه ما استقلالی‌ها را شاد کند.

* برگردیم به مراسم درختکاری.

در این مراسم هرکس یک درخت به اسم خودش کاشت. من هم این کار را کردم. درخت حدادی و امیدوارم بتوانم حداقل یک بار به آن سر بزنم.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده

مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر جواد نکونام اقدام می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

استقلال از ساعت 20:30 فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • عکس‌| پیام احساسی نکونام برای استقلالی‌ها؛ ذوق‌زدگی سرمربی آبی‌ها
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!