Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، داریوش یزدانی در خصوص تساوی استقلال مقابل العین اظهار داشت: قبل از هرچیز باید از هواداران استقلال تشکر کرد. این هوادار نشان داد که بهترین در آسیا است. آنها در این بازی از تیم خیلی بهتر بودند. به نوبه خودم از تک تک هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم.

 

وی تاکید کرد: العین شیوه جدیدی برای این بازی اتخاذ کرد و با این شیوه توانست بازی را در دست گرفته و به خواسته اش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامیچ سرمربی العین با آنالیز خوبی که از استقلال داشت به بازی سرعت بخشید و بازی مالکانه در طول و عرض زمین را توسعه داد. پرهیز بازیکنان العین از نگه داشتن توپ در یک منطقه باعث شد تا آبی پوشان شانسی برای پرس سنگین نداشته باشند و تاکتیک پرس سنگین از جلوی زمین توسط بازیکنان استقلال با شکست مواجه شد. به این ترتیب العینی ها از فشار بازیکنان استقلال و حتی فشار هواداران روی سکوها رها شدند و خیلی راحت بازی خودشان را انجام دادند.

 

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: شاگردان شفر در این دیدار به نوعی به بن بست رسیدند و عملا شکست تاکتیکی خوردند. آنها توان مقابله با شیوه العینی ها را نداشتند و به ناچار در زمین خودی تجمع کردند تا با دوندگی در یک سوم دفاعی شان این شکست تاکتیکی را جبران کنند.

 

یزدانی در ادامه خاطرنشان ساخت: مشکل دیگری که تیم شفر داشت این بود که پس از تصاحب توپ، سرعت لازم برای حضور در ضد حملات که در اولویت برنامه های شان قرار داشت را نداشتند هافبک های این تیم به جای پاس های خلاقانه پاس های اشتباه زیادی صادر کردند.

 

هافبک سابق آبی پوشان تصریح کرد: العین به لحاظ اجرای تاکتیک های مد نظر و ارائه فوتبال مالکانه و برتر در این مسابقه از استقلال پیشی گرفت، اما این نتیجه بیشتر از آن که به درد  العینی ها بخورد به درد استقلال خورد و می تواند در روز آخر نقش مهمی در صعود تیم ما ایفا نماید. من امیدوارم استقلال در دو دیدار باقی مانده نتایج لازم را گرفته و در نهایت از گروهش صعود نماید و از آن مهمتر این که قهرمان جام حذفی شود.

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!