Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، دکتر فریدون همتی در پنجمین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان با تاکید بر اینکه در بخش حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیازمند کارهای بسیاری هستیم، عنوان کرد: اقدامات دولت در راستای حمایت از تولید است و به موازات حمایت از تولید، حمایت از مصرف کننده هم لازم است و باید حقوق مصرف کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمات پس از فروش از مولفه هایی است که باید به آن توجه کنیم، ادامه داد: هر جا ردپای انحصار باشد، حقوق مصرف کنندگان در معرض خطر قرار می گیرد و در اقتصاد باید به دنبال بازار رقابتی کامل باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: در این بازار اگر واحدی به لحاظ کیفیت عقب بماند از بازار حذف خواهد شد و بازار جای تولیدکنندگان محصولاتی با حداکثر کیفیت و حداقل قیمت خواهد بود.

همتی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید حقوق مصرف کنندگان را محترم بشمارند، تصریح کرد: رعایت حقوق مصرف کنندگان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی بیان داشت: اگر به دنبال تولید انبوه هستیم باید نگاه خود را به بازارهای بیرون از کشور توجه دهیم که در آن بازار کالای دارای کیفیت و قیمت مناسب قدرت رقابت خواهد داشت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: حقوق مصرف کننده به عنوان یک حقوق عمومی باید مورد توجه همگان باشد و در این صورت به سمت یک جامعه مطلوب و پویا پیش خواهیم رفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا ۵ سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تأثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ده سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 6097121

دیگر خبرها

  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود