Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-جلسات امروز سه فراکسیون امید، ولایی و مستقلین برای بررسی استیضاح سه وزیر کار، راه و کشاورزی برگزار شد.

 جلسه استیضاح سه وزیر دولت روحانی از صبح امروز در صحن علنی مجلس آغاز شده است. فراکسیون های سه گانه مجلس اما پیش از آغاز جلسه علنی رایزنی های درون فراکسیونی را برای بررسی این استیضاح برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت که اعضای این فراکسیون در مورد استیضاح ربیعی و اخوندی آتش به اختیار عمل می کنند.

مهرداد لاهوتی که با ایسنا گفتگو کرده، اظهار کرد: فراکسیون مستقلین پس از برگزاری جلسه در مورد استیضاح آقایان ربیعی و آخوندی وزرای رفاه و راه، تصمیم گیری درباره استیضاح این افراد را به اعضا واگذار کرد.

به گفته وی بر این اساس نظر اعضای فراکسیون مستقلین درباره استیضاح ربیعی و آخوندی فراکسیونی نخواهد بود.

لاهوتی همچنین گفت که فراکسیون مستقلین پس از برگزاری جلسه با حجتی موضع خود را نسبت به استیضاح وی اعلام خواهد کرد

نائب رییس فراکسیون مستقلین هم به ایلنا اعلام کرد که در جلسه صبح امروز این فراکسیون قرار شد فراکسیون مستقلین در مورد استیضاح اعلام موضع نکند.

غلامعلی جعفرزاده نائب رییس فراکسیون مستقلین ادامه داد:‌ تشکیل جلسه صبح امروز برای شفاف سازی بودتا همه بتوانند صحبت‌های خود را مطرح کنند و تصمیم‌گیری افراد در صحن علنی و بعد از استماع اظهارات موافقان و مخالفان استیضاح باشد.

فراکسیون امید با استیضاح ربیعی مخالفت کرد
همچنین اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون با استیضاح ربیعی اعلام مخالفت کردند.

عبدالحمید خدری به ایسنا گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون امید صبح امروز برگزار شد و نهایتا نظر فراکسیون مخالفت با استیضاح آقای ربیعی وزیر کار اعلام شد.

به گفته وی فراکسیون امید هنوز درباره استیضاح آخوندی اعلام موضع نکرده است..

فراکسیون ولایی درباره استیضاح ربیعی و آخوندی و حجتی موضع فراکسیونی ندارد


همچنین آنگونه که ایسنا گزارش داده، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که این فراکسیون درباره استیضاح وزرای رفاه، راه و کشاورزی موضع فراکسیونی ندارد.

سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز این فراکسیون گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی صبح امروز (سه‌شنبه) پیرامون استیضاح وزرا و جمع بندی در این‌باره جلسه‌ای تشکیل داد.

وی افزود: دیدگاه های مخلتفی وجود داشت برخی معتقد به رای منفی به استیضاح بودند و برخی معتقد بودند که بین سه وزیر وزیر راه بیشتر مستحق رای منفی برای ادامه کار است.

نقوی حسینی گفت: در نهایت مقرر شد که درباره استیضاح هر سه وزیر موضع فراکسیونی وجود نداشته باشد.

وی در عین حال گفت که ساعت ۱۳ امروز این فراکسیون درباره استیضاح آخوندی و فردا صبح درباره استیضاح حجتی جلسه ‌ای برگزار خواهد کرد.

خبرانلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟

لغزش بارسلونا برابر ژیرونا، می‌تواند قهرمانی رئال مادرید را همین امروز مسجل کند

طرفداری | بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، تا ساعاتی دیگر آغاز خواهند شد. در مهم‌ترین تقابل‌ها، رئال مادرید از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه پذیرای کادیز خواهد بود و بارسلونا و ژیرونا نیز از ساعت 20:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تکلیف قهرمان امروز مشخص می‌شود؟

احتمال اینکه در پایان بازی‌های امروز، تکلیف قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا مشخص شود، زیاد است. در صورتی که بارسلونای رده دومی برابر ژیرونا امتیاز از دست بدهد و همچنین، رئال مادرید برابر کادیز به برتری برسد، قهرمانی کهکشانی‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، مسجل خواهد شد. 

رئال مادرید با 84 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و فاصله‌اش با بارسلونا، ۱۱ امتیاز است. در صورت برتری برابر کادیز، شاگردان کارلو آنچلوتی ۸۷ امتیازی خواهند شد و اگر بارسلونا برابر ژیرونا پیروز نشود، اختلاف دو غول اسپانیا در بدترین حالت (تساوی دو تیم بارسلونا و ژیرونا) به ۱۳ امتیاز می‌رسد. در آن صورت، اگر رئال مادرید هر چهار بازی باقی‌مانده خود را ببازد و در سمت مقابل، بارسلونا نیز تمام حریفان خود را شکست دهد، باز هم اختلاف دو تیم جبران نشده و صدرنشینی لوس بلانکوس دست نخورده باقی خواهد ماند.

جدول لالیگا جدول لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/ گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد