Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@22:40:54 GMT

رجیستری تبلت های سیم کارت خور آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۲۱۶۵

رجیستری تبلت های سیم کارت خور آغاز می شود

حمیدرضا دهقانی نیا معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا از برنامه ریزی برای رفع موانع واردات رسمی تبلت های سیم کارت خور به کشور در جهت رجیستری این کالا خبر داد و گفت: در فرآیند رجیستری تبلت هم اکنون با موضوع تصحیح و تطبیق فرآیند رسمی واردات این محصول مواجه هستیم که پس از انجام اقدام های لازم مقتضی رجیستری تبلت نیز آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /حمیدرضا دهقانی نیا با بیان اینکه مطابق با طرح تعریف شده در ساماندهی بازار تجهیزات سیم کارت خور، اجرای طرح ثبت و شناسه دار کردن تبلت نیز الزامی شده است، افزود: بر این اساس به دنبال مکانیزمی برای اجرای این قانون هستیم.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی ا زموانعی که هم اکنون در واردات رسمی تبلت وجود دارد این است که تبلت های با برند تجاری معتبر با شارژر سه تیغه وارد کشور می شوند اما این شارژرها مطابق با استاندارد کشور نیست و باید شارژر دو تیغه باشد  درصورتی که تولید این شارژرها از ابتدا به صورت سه تیغه بوده است.

دهقانی نیا با تاکید بر اینکه باید به سمت کنترل کردن بازار تبلت و شفاف سازی این بازار پیش رویم ، افزود: قانون رجیستری مربوط به تمامی تجهیزات سیم کارت خور می شود و هم اکنون تبلتی وجود ندارد که مردم از آن استفاده کنند و سیم کارت خور نباشد به همین دلیل موضوع رجیستری این کالا در دستور کار قرار دارد اما زمان انجام آن در سال آینده به رفع موانع واردات رسمی این کالا برمی گردد.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیسی: قیمت کالا‌ها را روزانه دنبال می‌کنم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیسی: قیمت کالا‌ها را روزانه دنبال می‌کنم
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند