Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی شایگان، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه بیان کرد: در راستای نزدیک شدن به فصل زیبای بهار و اهمیت وجود گل های فصلی برای زیبا سازی منظر شهری، ایجا روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان نسبت به کاشت انواع گل های فصلی بهاری و دایمی شامل شب بو ،بنفشه،قرنفل،مینا چمنی،همیشه بهار،کلم زینتی،میخک،اوسوسپوریوم اقدام کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کاشت گل های بهاری از ١٠اسفند آغاز و تا اواسط فروردین ماه97 تداوم خواهد داشت، بیان کرد:  گل های بهاری به مناسبت آغاز سال جدید بصورت ویژه وجذابتر از سالهای گذشته در سطح شهر ارومیه کاشته می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه عنوان کرد: امید است با کاشت گل های بهاری درمعابر، میدان ها و بوستان ها سطح شهر و همچنین با ساماندهی ورودی های شهر و تزیین نمودن آنها با باکس های گلکاری جدید به زیباتر شدن هر چه بهتر جلوه های  شهری برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و شهروندان گام های موثری را برداشته باشیم.

وی با بیان اینکه کاشت درخت و توسعه فضای سبز از رسالت های اصلی شهرداری ارومیه است،  گفت: بدین منظور به مناسبت هفته ختکاری عملیات کاشت نهال  با هدف اصلاح الگوی کشت در سطح مناطق 5 گانه شهداری و گلمان آغاز شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: عملیات سم‌پاشی درختان با هدف کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی، همچنین در خیابان‌های اصلی و فرعی این منطقه در حال انجام است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به لزوم سم‌پاشی درختان اظهار کرد: سم‌پاشی درختان و درختچه‌ها سالانه با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم دارای استانداردهای زیست‌محیطی توسط اکیپ‌های فضای سبز در پارک‌ها و معابر اصلی سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سم‌پاشی درختان برای از بین‌بردن آفت شته، پسیله زبان‌گنجشک و برگ‌خوار نارون است، افزود: به‌منظور کنترل آفت درختان در سطح منطقه ۵ شهرداری اصفهان، سه اکیپ سم‌پاشی در سپاهان‌شهر، صفه و سطح منطقه در حال انجام عملیات است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌منظور صرفه‌جویی در میزان سم مصرفی، افزایش کیفیت و سرعت در عملیات سم‌پاشی عمومی درختان از دستگاه‌های پیشرفته در مسیرها به صورت نقطه‌ای و لکه‌گیری درختان دارای آفت استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات با هدف کنترل آفات گیاهی، حذف آلاینده‌ها، بهبود شادابی و رشد درختان و حفاظت از محیط زیست در فضای سبز بوستان‌های اصلی و محلی در حال انجام است.

کد خبر 746898

دیگر خبرها

  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • کاشت ۴۰ نوع پیاز گل لاله در اراک
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه