Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز بزرگداشت شهدا سرپرست فرمانداری لردگان طی پیامی، تاکید کرد: نام گذاری «روز بزرگداشت شهدا»، فرصت ارزنده ای است برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدن به این باور مهم که اقتدار و عزت، استقلال، رفاه و آسایش امروز خود را مدیون ایثار شهیدان و صبر و وفای خانواده های معظم شهداییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ برهان حسین پور سرپرست فرمانداری لردگان به مناسبت روز شهید پیامی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است:

شهادت بالاترین فضیلت الهی و زیباترین ارمغان آسمانی است که نصیب شهداء این پاک ترین بندگان خدا و جهادگران و مجاهدان مخلص راه حق می شود.

انسان های پاک سرشتی که با تأسی به سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در لبیک به ندای ملکوتی مولای خویش، سر ارادت بر آستان حضرت ربوبیت ساییده و گوی سبقت را از ملائک ربودند و شهد شیرین شهادت را چشیدند و با «نفسی مطمئنه» به مقام و مرتبت «راضیه مرضیه» رسیدند.

مجاهدانی که در کارزار دفاع مقدس، جان خویش را در کف اخلاص گذاشتند و خالق ناب ترین و باشکوه تربن جلوه های ایثار و شهادت و پایمردی شدند.

شهید به عنوان ستاره های درخشان و گنجینه های ارزشمند تاریخ امروز و نسل فردای ما، یاد و نام جاودانشان، زینت بخش کتاب زرین سراسر حماسه و سرافرازی مردمان این سرزمین و راه پرفروغشان همچون چراغ فروزانی برای همیشه تاریخ بر تارک عرش می درخشد.

مردان مردی که در راه عزت، شرف و کیان اسلام، انقلاب و ایران سرافراز، تا آخرین قطره خون پاکشان، شجاعانه و مردانه قامت راست کردند و استقلال، آزادی و حیات عزتمندانه را برای این کشور و ملت بزرگ به ارمغان آوردند.

نام گذاری روز 22 اسفند بنام «روز بزرگداشت شهداء»، فرصت ارزنده ای است برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدن به این باور مهم که اقتدار و عزت و استقلال و رفاه و آسایش امروز خود را مدیون ایثار شهیدان و صبر و وفای خانواده های معظم شهداییم.

 فرصتی ناب برای اندیشیدن در این واقعیت که رمز پیروزی و دوام و بقاء انقلاب اسلامی و عزت، صلابت و اقتدار خیره کننده این نظام در طول 40 سال حیات پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام پیشرفت ها و داشته هایمان در این سال ها همه و همه، مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان والامقام و فداکاری های ایثارگران معزز بوده و باید همواره قدردان و شاکر این عزیزان باشیم.

اینجانب ضمن بزرگداشت این روز ارزشی بزرگ، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام ایران اسلامی به ویژه ٢٨٨ شهید عزیز و گلگون کفن شهرستان لردگان را گرامی داشته و با ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ارجمند که به حق چشم و چراغ این ملتند، از درگاه ایزد منان، مجد و عظمت روزافزون ایران اسلامی و اعتلای هر چه بیشتر مقام رفیع شهیدان همیشه جاودان تاریخ و امام بزرگوار شهیدان را مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا

ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند و خدمت در بنیاد شهید به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

«محمدسبحان حسنی»  امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید این بنیاد، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد. خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگزاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی با بیان اینکه بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و ... به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

معاون استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

حسنی با بیان این‌ که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاها را برطرف کنیم.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد