Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير دفاع از هلند به عنوان يکي از اعضاي غيردائم اعضاي شوراي امنيت و ساير اعضاي آن خواست از کشتار زنان، کودکان و مردم بي گناه توسط عربستان جلوگيري کنند.
به گزارش خبرگزاري مهر، سوزانا ترستال سفير هلند در ايران با حضور در ستاد وزارت دفاع با امير سرتيپ امير حاتمي وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران ديدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاتمي در اين ديدار به علاقمندي جمهوري اسلامي ايران بر توسعه روابط دفاعي با کشور هلند با توجه به سابقه طولاني روابط دو کشور تاکيد کرد.
وزير دفاع در ادامه با اشاره به وضعيت آشوب زده و بي ثبات منطقه اظهار داشت: بخشي از اين بي ثباتي به دليل شرايط درون منطقه و بخش بزرگي از آن به دليل شرايط خارج منطقه و دخالت قدرت‌هاي بيروني است.
وي با بيان اينکه بحران هاي منطقه‌اي با اشغالگري و مداخله نيروهاي خارجي و برخوردهاي دوگانه ايجاد شده است، افزود: اعتراف آمريکايي‌ها به تشکيل گروه تروريستي داعش و مديريت و انتقال اين گروه جنايتکار به شرق منطقه، اختصاص 550 ميليون دلار براي حمايت از گروه‌هاي تروريستي توسط آمريکا و فعال نگاه داشتن اين گروه‌ها را نشانگر مداخله جدي آن کشور در ثبات منطقه به منظور تداوم ناامني در آن دانست.
حاتمي خاطرنشان کرد: امروز ايران اسلامي با تجربه هشت سال دفاع مقدس به اين نتيجه راهبردي رسيده که بدون داشتن توان دفاعي و بازدارندگي بالا نخواهد توانست امنيت ملي خود را فراهم کند.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اينکه ايران پس از پيروزي انقلاب اسلامي ثابت کرده که براي استقلال، تماميت ارضي و حاکميت ملي کشورها احترام قائل است، تاکيد کرد: تمامي سعي مان تقويت قدرت دفاعي و توان بازدارندگي جمهوري اسلامي ايران است.
وي به فاجعه انساني دردناک در کشور يمن که حاصل برخوردهاي دوگانه جامعه جهاني است اشاره کرد و از هلند به عنوان يکي از اعضاي غيردائم اعضاي شوراي امنيت و ساير اعضاي آن خواست از کشتار زنان، کودکان و مردم بي گناه توسط عربستان جلوگيري کنند.
وزير دفاع همچنين با اشاره به ادعاي تمسخرآميز آمريکا مبني بر ارسال موشک به يمن از سوي ايران گفت: در حالي که يمن تحت محاصره شديد بوده و از ارسال دارو و مواد غذايي به اين کشور جلوگيري مي‌شود ارسال سلاح و موشک به يمن به هيچ وجه امکان پذير نيست و ادعاي آمريکايي ها و متحدين آنها در واقع انحراف افکار عمومي جهان از جنايت هاي رخ داده در يمن است.
سفير هلند در ايران نيز در اين ديدار با اشاره به اينکه تلاشهاي زيادي براي توسعه روابط بين ايران و هلند صورت گرفته است، گفت: کشور هلند علاقمند به توسعه روابط دفاعي با جمهوري اسلامي ايران است.
سوزانا ترستال با بيان اينکه هلند خواهان استقرار صلح و امنيت در تمام جهان بوده و اين موضوع براي مقامات کشورش حائز اهميت فراواني است، اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبي در اين راستا انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند