Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@00:31:28 GMT

وضعیت تعطیلی زودتر مدارس در چهارشنبه آخر سال

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۲۶۶۴

وضعیت تعطیلی زودتر مدارس در چهارشنبه آخر سال

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا راهپیما درباره تعطیلی زودتر مدارس شهر تهران به دلیل شب چهارشنبه آخرسال اظهار کرد: دراین باره تصمیمی گرفته نشده است و ورود اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران به این موارد باعث می‌شود ورود به هر موضوعی شیوع یابد.
وی افزود: قانون روش‌هایی را پیش بینی کرده است و در آئین نامه‌های اجرایی روش‌هایی وجود دارد که مدیران می توانند از این روش‌ها برای برنامه‌ریزی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال شورای معلمان که باید هر ماه یک بار تشکیل شود می‌تواند سه شنبه آخر سال برگزار شود و چون تمام معلمان باید در شورا حاضر شوند، مدیران مدارس این مجوز را دارند که دو ساعت زودتر مدارس را تعطیل کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:‌ این موارد بخشی از راهکارهای قانونی است که در اختیار مدیر مدرسه است و نیازی نیست که اداره کل یا مناطق آموزش و پرورش به این موضوع ورود پیدا کنند و مدیر مدرسه می‌تواند دراین‌باره برنامه‌ریزی کند.

 اصغر خلیلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرور شهرستان‌های استان تهران نیزگفته است: نوبت عصر مدارس شهرستان‌های استان تهران امروز (سه‌شنبه 22 اسفند) دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.
         

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ما امسال موافقت اصولی راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری را در سه استان خوزستان، آذربایجان غربی و گلستان اخذ کردیم.
حمید طریفی حسینی افزود: در استان خوزستان از سال تحصیلی آینده با توجه به تمهیدات مقدماتی که باید انجام شود و حساسیتی که ما در مدارس سمپاد داریم از نظر فضای آموزشی و معلم و ... که باید تامین شود، برای سال آتی این دو استان دانش‌آموز جذب می‌کنند و به تدریج در بقیه استان‌ها نیز این مدارس راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • نمادهای پرتقاضای بورس چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان