Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:35:53 GMT

تکنولوژی ساخت جرثقیل مکنده غلات از کشتی بومی‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۲۶۸۷

تکنولوژی ساخت جرثقیل مکنده غلات از کشتی بومی‌سازی شد

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: صنعتگران شرکت ماشین سازی اراک توانستند با همکاری یک شرکت آلمانی، جرثقیل تخلیه غلات از داخل کشتی را بومی سازی و روانه بنادر کشور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفری، مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: برای تخلیه غلات از داخل کشتی سالهاست که از ماشین آلات و تجهیزات خارجی استفاده می شود، اما به تازگی صنعتگران ماشین سازی اراک توانستند با همکاری شرکت آلمانی «نایرو» جرثقیل‌های مکنده غلات را در این مجموعه عظیم صنعتی، تولید و روانه بنادر کشور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به اینکه پیمانکار اصلی قرارداد شرکت «نایرو» آلمان است، اظهار کرد: پس از بازدید مسئولان این شرکت آلمانی از تجهیزات، توانمندی ها و پتانسیل های مجموعه ماشین سازی اراک، کار ساخت به ماشین سازی واگذار شد.

وی با تاکید بر اینکه ماشین سازی اراک با قراردادی به ارزش ۱۷ میلیون یورو کار ساخت جرثقیل های مکنده غلات را با همکاری شرکت آلمانی آغاز کرد، گفت: هشت دستگاه از این جرثقیل ها در مدت یک سال اخیر ساخته شده و تاکنون دو دستگاه در بندر چابهار نصب شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک با اشاره به اینکه ظرفیت ساخت سالانه ۲۰ دستگاه از این جرثقیل ها در ماشین سازی اراک وجود دارد، اضافه کرد: باتوجه به توانمندی‌های این مجموعه بزرگ صنعتی که مسئولان شرکت آلمانی «نایرو» نیز به آن اذعان داشتند، ساخت این سامانه در قراردادهای بعدی به ماشین سازی اراک سپرده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در اجرای این پروژه مشغول به کار هستند.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات عظیم انرژی و سازه‌ای است و در زمینه ساخت تجهیزات نفتی، مخازن بزرگ، سازه های فلزی، بویلرهای حرارتی، گلوله های فلزی، انواع پل، دکلها و شیرهای سرچاهی و تجهیزات تخصصی و بسیاری از بخشهای دیگر فعالیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت