Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش استان مرکزی نیازمند حمایت مستمر و مداوم است، بنابراین متولیان ورزش استان بایستی خیران این حوزه را شناسایی و جذب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، علی اکبر کریمی اظهار داشت: با توجه به مفاد اصل سوم قانون اساسی و لزوم تامین شرایط و امکانات مناسب ورزشی برای عموم مردم و در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور مبنی بر برخورداری آحاد جامعه از سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، تقویت منابع مالی مورد نیاز برای توسعه ورزش در بخش های مختلف ضروری به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای تجلی بیشتر انگیزه های والای انسان دوستی و پیروی از سنت حسنه اهل بیت(ع) و بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیرین و تشویق و ترغیب حضور فعال و همه جانبه توانگران و نیک اندیشان در امر گسترش فضاهای ورزشی و تامین تجهیزات و امکانات ورزشی و توسعه کمی و کیفی ورزش استان و همچنین فرهنگ سازی برای مشارکت گسترده مردم در تامین نیازهای ورزشی ورزشکاران به ویژه قهرمانان، پیشنهاد می شود مجمع خیرین ورزش یار استان مرکزی تشکیل شود تا علاوه بر کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی، یاری گر و مدد رسان مدیریت ورزش استان مرکزی باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: در دنیای حرفه ای ورزش با توسعه و تقویت فعالیت باشگاه های ورزشی از تیم های ورزشی و قهرمانان به طور اصولی و منطقی حمایت می شود، اما متاسفانه شاهدیم که با نبود فعالیت باشگاهی در سطح استان، برخی از ورزشکاران و قهرمانان به علت عدم برخورداری از حمایت های لازم، در اوج قهرمانی، ورزش را رها می کنند و درمان این درد با حمایت اشخاص حقیقی و حقوقی و عموم مردم در قالب یک تشکل مردم نهاد، میسر می شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گستردگی حوزه ورزش و جوانان و تعدد مسئولیت های محوله به ادارات کل استان ها، گفت: برای برنامه‌ ریزی و ارایه راهبردهای اساسی در مسیر درخشش بیش از پیش ورزش، بار سنگین ورزش نباید فقط بر روی دوش یک دستگاه باشد و خیران می توانند با حمایت از ورزش بارقه های امید را در دل ورزشکاران روشن کنند.

کریمی در پایان از متولیان ورزش استان خواست تا ضمن شناسایی و جذب خیرین ورزش یار در استان مرکزی، فرصت ها، راهکارها و نحوه مشارکت خیرین در احداث، تکمیل، تجهیز فضاهای ورزشی، حمایت از ورزشکاران و قهرمانان استان و تعامل با موسسات خیریه، نهادهای عمومی و سازمان های ملی و بین المللی در زمینه ورزش را دنبال کنند و با توسعه ورزش همگانی در راستای ارتقای سلامت جامعه گام بردارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید