Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان جزئیات ۴ پرونده قاچاق که احکام آن اخیرا صادر شده است را اعلام کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان جزئیات ۴ پرونده قاچاق که احکام آن اخیرا صادر شده است را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با عملکرد بسیار مناسب و به موقع دایره آگاهی شهرستان‌های زنجان و ایجرود ۲ محموله قاچاق شامل ۲۶ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد و پس از رسیدگی به ۲ پرونده مذکور در شعب تعزیرات حکومتی زنجان، نهایتا متهمین به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت ۳۹۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

وی در مورد صدور حکم قاچاق ۱۹۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی، گفت: قاچاقچی این محموله که در شهرستان سلطانیه دستگیره شده بود، به تعزیرات حکومتی احضار و پس از ارائه دفاعیات، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز اعلام و وی را به ضبط محموله و پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ممیزی در خصوص صدور حکم پرونده قاچاق ۲۸ هزارلیتر نفت  سفید و نفتگاز، اظهار داشت: این محموله قاچاق از ۲ دستگاه تریلی در شهرستان زنجان کشف و پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد. رئیس شعبه رسیدگی کننده به صورت خارج از نوبت این پرونده را بررسی و با احراز تخلف حکم به ضبط محموله و پرداخت ۸۴۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان