Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه با معرفی آثار برتر با موضوع آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد در دهدشت به کار خود پایان داد.
سید ایرج کاظمی جو افزود: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه، دوشنبه شب با حضور هنرمندان استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در روز‌های ۱۹ تا ۲۱ اسفند در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۱۷۱ اثر از فیلم سازان استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ارسال شد ادامه داد: برای ۱۴ اثر مستند و ۲۲ اثر داستانی با همکاری هیات داوران مجوز اکران صادر شد.
کاظمی جو اضافه کرد: در پایان این جشنواره ۱۴ اثر در ۲ بخش مستند و داستان به‌عنوان آثار برتر معرفی شدند.
وی گفت:در حوزه داستانی کاندیدای بهترین فیلم‌نامه‌ها به فیلم‌های کوتاه باگ، صدای نرگس، شش خونه و صراحی تعلق گرفت که از بین این‌ها صدای نرگس عنوان بهترین فیلم‌نامه را کسب کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: بهترین کارگردانی در حوزه داستانی به فیلم کوتاه "باگ" رسید و"بادیه نشین"بهترین فیلم‌برداری در بخش داستانی را از آن خود کرد.
کاظمی جو ادامه داد: بهترین صداگذاری در بخش داستانی به فیلم کوتاه "دا"، جایزه بهترین تدوینگر بخش داستان به فیلم "باران آهسته می‌بارد" و جایزه بهترین فیلم داستانی به "صدای نرگس" رسید، و هیات داوران جایزه ویژه خود در بخش فیلم‌های داستانی جشنواره را به فیلم "معلم هم نمی‌دانست" اهدا کردند.
وی افزود: مستند "دارالسلام" به عنوان بهترین پژوهش متن فیلم مستند جایزه فیلم کوتاه کهگیلویه را از آن خود کرد، کاندید‌های بهترین کارگردانی فیلم مستند به فیلم "عروس بلوط" رسید و فیلم "جوکر"به عنوان بهترین فیلم مستند جایزه ویژه را کسب کرد.
شهرستان کهگیلویه با ۱۳۱ هزار نفر جمعیت نزدیک به ۳۶۵ روستای بزرگ و کوچک دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان