Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@08:38:53 GMT

انفجار شدید در خیابان مرتضوی تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۲۷۸۴

انفجار شدید در خیابان مرتضوی تهران

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان مرتضوی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:59 بامداد امروز حادثه انفجار و تخریب منزل در خیابان مرتضوی، حدفاصل خیابان جیحون و بزرگراه یادگار امام به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی داخل یکی از کوچه‌ها بود که بر اثر انفجار شدید در آن، بخش زیادی از دیوارها، در و پنجره‌ها تخریب شده و جوانی حدوداً بیست ساله داخل منزل حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند این منزل از چند نقطه دچار حریق شده و این جوان از بخش‌های مختلف بدن دچار سوختگی و مصدومیت شدید شده بود که به سرعت آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، وی را از منزل خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی تصریح کرد: به علت شدت انفجار شیشه‌های چندین ساختمان مجاور شکسته، مقدار زیادی شیشه داخل کوچه ریخته شده بود که با توجه به زمان وقوع حادثه و عدم تردد عابران شاهد مصدوم دیگری در این حادثه نبودیم و اگر حادثه در ساعات میانی روز اتفاق می‌افتاد احتمال مصدومیت شدید عابران وجود داشت.

وی افزود: عملیات آتش‌نشانان ادامه داشت که در دقایق پایانی عملیات انفجار دیگری رخ داده و باعث مصدومیت دو آتش‌نشان شد که آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: با حضور کارشناسان و بررسی‌ها مشخص شد در این منزل چندین کیلوگرم موادمحترقه نگهداری می‌شد و باعث انفجار این منزل شده بود همچنین این حادثه دومین مورد انفجار در پایتخت (مربوط به حوادث چهارشنبه آخرسال) در روزهای گذشته بود.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار یک منزل مسکونی بر اثر نشتی گاز

 

به گزارش تابناک از پلیس، سرهنگ «محمد گل محمدزاده» فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد انفجار منزل مسکونی بلافاصله عوامل امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد به دلیل نشتی گاز و زدن کلید برق توسط فرزند خانواده این منزل دچار انفجار شده و قسمت‌های زیادی از ساختمان تخریب شد. 

سرهنگ گل محمدزاده با بیان اینکه در این حادثه دو نفر مصدوم و از طریق عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شدند از شهروندان خواست تا قبل از خروج از منزل اقدام به قطع کردن گاز منزل نموده تا شاهد اتفاقات تلخ از این دست نباشیم.

 

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • یک کشته و ۳ مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک کشته و سه مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • انفجار یک منزل مسکونی بر اثر نشتی گاز