Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:48:47 GMT

برگزاری جشنواره طبخ ماهیان قزل‎آلای رنگین کمان+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۳۸۶۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت : این جشنواره با هدف ترویج مصرف آبزیان و اصلاح رژیم غذایی خانواده‌ها ، آشنایی خانواده‌ها با مزایای‌ ماهی و گنجاندن‌ آن در سبد غذایی خود برگزار شده است.
آقای غریب افزود : در این جشنواره بیش از 100 هنرمند، 50 نوع غذا را با ماهی قزل آلا طبخ و برای عرضه ارائه کرده اند و در پایان به 15 هنرمند که غذاهای برتر را طبخ کرده اند هدایایی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شیلات چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه این جشنواره با اشاره به مصرف سرانه ماهی در بین مردم گفت: سرانه مصرف آبزیان در استان چهارمحال و بختیار حدود هفت کیلوگرم، در کشور افزون بر 10 کیلوگرم و در دنیا بیش از 20 کیلوگرم است .
منصوی افزود : در تلاش هستیم مصرف سرانه در کشور ما نیز به 20 کیلو گرم برسد
چهارمحال و بختیاری با تولید سالانه بیش از 24 هزار تن ماهی قزل‎آلا در بیش از 300 مزرعه فعال پرورش ماهی سردابی ، رتبه نخست تولید ماهیان سردابی کشور را دارا ست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت سین یزد

ایسنا/یزد معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از رقابت نهایی بین ۲۵ سفره هفت سین در ششمین دوره از این جشنواره خبر داد.

«حمید زارع» در رابطه با ششمین جشنواره سفره هفت سین تصریح کرد: این دوره از جشنواره با هدف ارتقای شادی و نشاط در آستانه سال نو با حضور جمعی از مسئولین و همشهریان در محوطه کتابخانه مرکزی بلوار بسیج برگزار شد.

وی برگزاری جشن، اجرای سرود، طنز، مسابقه و غیره از دیگر برنامه های ششمین جشنواره سفره هفت سین خواند که با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.  

زارع افزود: از ۷۲ ایده‌های ارسالی، ۲۵ ایده پس از داوری اولیه جهت نمایش عمومی انتخاب و در معرض دید همگان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد:‌ آثار رسیده توسط داوران معرفی شده از سوی اداره کل فنی حرفه ای در رشته‌های مختلف مانند طراحی و گرافیک و معماری و ‌با توجه به محورهای تعریف شده، داوری و برترین‌ها انتخاب و تجلیل می‌شوند.

این مسئول در پایان گفت: جایزه های  داوری تخصصی مقام اول ۸ میلیون تومان، مقام دوم ۶ میلیون تومان، مقام سوم ۵ میلیون تومان، مقام چهارم ۴ میلیون تومان و مقام پنجم ۳ میلیون تومان همچنین در بخش جایزه های داوری مردمی۴ جایزه ۲ میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۷۲ مبلغ از قم به چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۴۲ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف و فاسد در خانمیرزا
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • حضور در دوره مربیگری بین المللی تیراندازی با کمان
  • برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • حضور مربی چهارمحال و بختیاری در دوره مربی گری بین المللی تیراندازی با کمان
  • سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است
  • ارائه بیش از ۱۰۰ هزار نفر خدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری
  • سفره‌های رنگین، مهمان ششمین جشنواره سفره هفت سین یزد
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری