Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد-فرماندار مشهد گفت: کشیک های خدمات رسانی دستگاه های متولی خدمت به زائران نوروزی باید خود را آماده نگاه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم نوروزیان صبح سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری که در فرمانداری مشهد برگزار شد اظهار کرد: سیستم کشور ما نرمال و استاندارد نیست و جامعیت لازم را ندارد.

وی افزود: امشب  چهارشنبه آخر سال است و دشمن از مدت ها قبل شروع کرده که از چهارشنبه سوری سوء استفاده کند و از این مسیر خسارت و آسیب به جامعه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد تصریح کرد: باید از طریق صدا و سیما و رسانه آگاهی لازم به مردم داده شود . در شورای تامین مشهد دستور العمل ها لازم در خصوص چهارشنبه آخر سال تدوین شده تا  کم توجهی عده ای موجب آسیب رساندن به بیت مال و مردم نشود.

نوروزیان بیان کرد: باتوجه به اینکه در آخر سال هستیم و زائران  زیادی وارد مشهد می شوند نیروهای نظامی و انتظامی باید به تامین نظم و امنیت در مسیرهای تردد مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اظهارکرد: دستگاه ها و نهادهای نظارتی و اتاق اصناف و اتحادیه ها در ایام نوروز باید رصد کنند تا افراد سودجو سوءاستفاده نکنند و با برنامه ویژه کیفیت کالاها و قیمت ها را در مراکز اقامتی و سکونتی و بین راهی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار مشهد  گفت: حمل و نقل عمومی باید کنترل شود تا مشکلی در تردد زائران و مجاوران وجود نداشته باشد .در مورد اماکن بین راهی نیز باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود و پایگاه های امدادی آمادگی  لازم را داشته باشند.

نوروزیان اظهارکرد: مدیری که در مشهد کار می کند در ایام نوروز نیاید کارش را رها کند زیرا شرایط مشهد این است اگر حتی شب و روز هم کار کنیم بازهم وقت کم‌ می آوریم.

وی تاکید کرد: مسئولان امداد خودرو و پخش فرآورده های نفتی نیز باید در این ایام  اقدامات لازم را به انجام رسانند. راهداری نیز باید تا تصادف های جاده ای کاهش یابد.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: توقع داریم  همه دستگاه های متولی نوروزی با رعایت احترام و شان مردم ، کشیک های خدمات رسانی خود را آماده نگاه دارند تا به خوبی خدمات را به مسافران و زائران ارائه کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند