Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@13:51:36 GMT

خط یک متروی تهران پنجشنبه آخر سال 1396 رایگان است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۴۵۱۷

پول‌نیوز - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه براي پنج شنبه آخر سال (24 اسفندماه 1396) تمهیدات و برنامه های ویژه‌ای را برای سرویس دهی به شهروندان مسافران برای زیارت اهل قبول به بهشت زهرا در نظر گرفته است. 

مهندس نوبخت افزود: با عنايت به فرارسیدن سال نو از آنجا که مردم شریف تهران بر اساس یک سنت قدیمی و حسنه در روز پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبول به بهشت زهرا می‌روند، همه ساله در این روز ترافیک بسیار سنگینی در جاده های اطراف بهشت زهرا حاکم می‌شود، از این رو شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه برای رفاه حال شهروندان گرامي و كاهش ترافيك در آن روز تمهیداتی به عمل آورده و به صورت ويژه در خط يك مترو سرويس دهي خواهيم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي تصريح كرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده برای ارائه سرویس به ایستگاه حرم مطهر (بهشت زهرا) در آخرین پنج شنبه سال از ابتداي صبح تا ساعت ۱۹ بعدازظهر همه قطارها به صورت رايگان از ايستگاه تجریش تا ايستگاه كهريزك و بالعكس تردد خواهند داشت و بعد از آن فاصله حركت قطارها با توجه به تاریکی کامل هوا طبق برنامه زمانبندي حركت قطارها اجرا مي شود.

مدير عامل شركت بهره‌برداری متروي تهران گفت: روز جمعه 25 اسفندماه 96 نيز تمامي قطارها به سمت حرم مطهر (بهشت زهرا) تردد خواهند داشت. 

نوبخت خاطرنشان كرد: برنامه حرکت قطارها در ساير خطوط متروی تهران در روز مذکور تغییری نداشته و طبق جداول زماني حركت قطارها خواهد بود.

 وي خاطرنشان كرد: شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمادگي اين را دارد كه در صورت نياز قطارهاي فوق العاده نيز در تمامي خطوط اعزام نمايد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903067

دیگر خبرها

  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)