Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان :نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد: تروریست ها و حامیان آنها چوب لای چرخ اقدامات دولت سوریه برای ازبین بردن رنج غیرنظامیان در غوطه شرقی را گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، دکتر «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت: بعضی از کشورهایی که سفارت های خود در دمشق را بسته اند، اطلاعات نادرست از منابع نامعلوم را دریافت می کنند حال که هدف از این اطلاعات فتنه براندازی در شورای امنیت بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر جعفری در جریان نشست شورای امنیت گفت : سوریه اقداماتی برای ازبین بردن رنج غیرنظامیان در غوطه شرقی از جمله باز کردن دو گذرگاه انسانی به منظور ضمان خروج امن برای آنها را اجرا کرد.

وی افزود: تروریست ها و حامیان آنها چوب لایه چرخ اقدامات دولت سوریه برای ازبین بردن رنج غیرنظامیان در غوطه شرقی را گذاشتند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد ادامه داد:  دولت سوریه از دبیرخانه عمومی بررسی اوضاع بشردوستانه در رقه که توسط «ائتلاف بین المللی» به رهبری آمریکا نابود شده، را درخواست کرد.

دکتر جعفری تاکید کرد: کشورهای حامی از تروریسم عادت کردند که هر وقت ارتش سوریه پیشروی کند، حملات رسانه ای گمراه کننده را اعمال کنند.

الجعفری ابراز امیدواری کرد که دبیری شورای کل سازمان ملل متحد اقدام به توصیف قانونی استقرار نیرو های آمریکا در سرزمین سوریه و اشغال کردن بخشی از آن و همچنین تجاوزات رژیم ترکیه علیه سوریه را کند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با توجه به اظهارات نا به جا و تحریک آمیز نماینده آمریکا تاکید کرد: این اظهارات با میثاق سازمان ملل متحد مشابهت ندارد و عبارت است از حمایت از تروریست ها در سوریه.

الجعفری با ابراز تعجب نسبت به اشتباهات آمریکا گفت: آیا وقت آن نشد که اداره آمریکا از اشتباهات خود یاد بگیرد و موعظه بگیرد و از تکرار همچون اشتباهات متوقف شود؟.. آیا کار های خودشان در ویتنام و عراق و لیبی و سومالی و یمن را کافی نبود، کار های که مبتنی بر دروغ پردازی های ناچیز را انجام دادند، حال که افکار عمومی بین المللی این کار ها را محکوم کردند.

وی افزود: جا دارد سخنان ادیب و متفکر مشهور عربی نجیب محفوظ را یاد کنم که گفت: همانا آنها را دروغگو هستند و می دانند که دروغگویندو نیز می دانند که ما می دانیم که خودشان دروغگویند، با این همه دارند با صدای بلند دروغ می گویند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است

آفتاب‌‌نیوز :

 محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در حاشیه هیأت دولت، اظهار کرد: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده بلکه برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفتگو بین مقامات دو کشور همیشه حل شده و مشکلی در این زمینه که لاینحل باشد، نداریم.

جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود

وی درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک، گفت: ما یک فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور عنوان کرد: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستندسازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

دهقان خاطرنشان کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آن‌ها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشور‌های مختلف جهان پیگیری کنیم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پایان گفت: البته، چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات ما از مسیر‌های دیگری باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نتانیاهو «بدترین متحد آمریکا»
  • از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده می‌کنیم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • دهقان: پیگیر جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی هستیم
  • استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند