Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین خالدان در جدول مقدماتی فیوچرز ترکیه شکست خورد و نتوانست به جدول اصلی راه یابد.

به گزارش ایسنا، شاهین خالدان که خود را برای حضور در مسابقات دیویس کاپ آماده می کند، در فیوچرز ترکیه شرکت کرد. خالدان در جدول مقدماتی سه بازی انجام داد که با شکست در بازی آخر از رسیدن به جدول اصلی بازماند. او در دور اول جدول مقدماتی با نتیجه ۲ برصفر ( ۱-۶ و ۲-۶) پاپوندیس از یونان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور دوم پولات گولر از ترکیه را با نتیجه ۲ برصفر ( ۴-۶ و ۳-۶) مغلوب کرد اما در دور سوم برابر نیون از کرواسی با نتیجه  ۲ برصفر ( ۷-۵ و ۶-۱) مغلوب شد.

او در جدول دونفره باید به همراه اشکان شکوفی رقابت کند.

تیم ملی تنیس ایران ۱۸ و ۱۹ فروردین رقابت مهمی را برابر چین تایپه در گروه دو آسیا دارد و ایران در صورت باخت برابر حریفش به گروه سه آسیا سقوط کرد.

 بر این اساس تیم ملی تنیس در نظر دارد دو هفته در مسابقات فیوچرز ترکیه شرکت کند و  اردویی را نیز در این کشور برپا کند. البته قبل از آغاز این اردو شاهین خالدان و اشکان شکوفی در فیوچرز ترکیه شرکت کرده اند.  امیروالا معدنچی در دبی در حال انجام مسابقه است  و هفته آینده به ترکیه می رود.

 در این میان شش بازیکن جوان  کیا کهنمویی، نوید ضرابی، محمد کارگران، حسام یزدی، مهدی سوری  و امیر حسین بادی در تهران اردو دارند و زیر نظر سیف الله بهزادپور تمرین می کنند و در پایان این اردو دو نفر انتخاب می شوند و آنها نیز هفته آینده به ترکیه می روند.

انتهای  پیام  

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت بعد از برد یک بر صفر نساجی مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری با تقدیر از هواداران تیم اظهار کرد: از بودن در کنار هواداران لذت بردیم و انرژی گرفتیم و این برد را به آنان تقدیم می‌کنیم.

وی با عنوان اینکه محمد نصرتی مربی تیم تراکتور آینده دار است، حضور وی را در مدت کم در این تیم تأثیر گذار دانست و درباره شرایط بازی گفت: با اینکه چند تا از بازیکنان ما در ترکیب اصلی نبود ولی جوانان به خوبی از وظایف محوطه برآمدند.

صداقت ادامه داد: تیم ما بعد از گل عقب نشست و هدفمند دفاع کرد و با آنکه تراکتور در لحظات آخر فشار حداکثری را وارد کرد اما بچه‌های ما به خوبی مقابله کردند و با تغییر سیستم و تعویض‌های صورت گرفته توانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران این برد را به هواداران تیم تبریک گفت و افزود: درباره استفاده از جوانان در ترکیب گفت: وقتی بازیکن جوان با کیفیت باشد مربی برای استفاده از وی ست و دلش نمی‌لرزد.

مربی تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه همچنان شرایط تیم تا حدودی از نظر جدول متزلزل است، تصریح کرد: هنر آقای الهامی استفاده از ترکیب جوانان و افراد با تجربه در بازی‌ها است و خوشبختانه نتیجه نیز گرفتیم.

وی گفت: تمام ارکان باشگاه نساجی اعم از مدیریت تا ارکان جز تلاش زیادی دارند تا به نتیجه مطلوب برسیم و امیدواریم که چنین روندی را شاهد باشیم.

تیم نساجی با این برد به رده ۱۵ جدول لیگ برتر با ۱۹ امتیاز صعود کرد.

کد خبر 6082789

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • شاهین اتومات ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت