Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:21:06 GMT

بیش از 101 هزار عدد مواد آتش زا در خراسان شمالی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۵۵۵۹

بیش از 101 هزار عدد مواد آتش زا در خراسان شمالی کشف شد

بجنورد- ایرنا- معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف 101 هزار و 514 عدد مواد آتش زا در روزهای پایانی امسال در این استان خبر داد.

سرهنگ حیدر اقبالی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح مقابله با فروشندگان مواد آتش زا و غیرمجاز در نیمه دوم ماه جاری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که در این راستا، 13 نفر متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* برخورد شدید پلیس با متخلفان چهارشنبه سوری
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس با متخلفان این آیین سنتی برخورد قانونی می کند و برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل دارد.
وی افزود: نیروی انتظامی با تمام استعداد نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی موجود، برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و نیز تامین امنیت چهارشنبه آخر سال در شهرستان های مختلف در صحنه حضور دارد.
سرهنگ اقبالی در ادامه گفت: متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان 14 فروردین ماه سال آتی در بازداشت هستند و خودروهای توقیفی نیز تا پایان زمان مزبور در پارکینگ نگهداری می شود.
وی اظهار کرد: برای ارتقای آگاهی خانواده ها و نیز نوجوانان، اقدامات آموزشی توسط پلیس انجام شده است و تلاش داریم تا با آگاه سازی، خسارت های برگزاری آیین چهارشنبه سوری به حداقل برسد.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع هر حادثه در چهارشنبه آخر سال، از خانواده ها انتظار می رود مراقبت های لازم را از فرزندان خود داشته باشند.
14 نفر در آیین شب چهارشنبه سوری پارسال در این استان 863 هزار نفری دچار سوختگی، قطع عضو و آسیب در نواحی دست، پا، صورت و چشم شدند.
7185/6042

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی از رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در این استان در سال گذشته خبر داد.

دکتر هادی نوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رتبه دوم کشوری برای انتقال خون خراسان شمالی اظهار کرد: انتقال خون استان رتبه دوم در دو بخش رشد اهدای خون، رشد اهدای خون بانوان و رتبه دوم در شبکه ملی خون رسان را در کشور کسب کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل اهداکنندگان خراسان شمالی در تامین خون استان و بخشی از کشور تصریح کرد: انتقال خون خراسان شمالی به برکت حضور اهداکنندگان خیرخواهی که همیشه همراه بیماران بودند در سال گذشته در دو بخش مهم و یک بخش حیاتی حائز رتبه دوم کشوری در تامین خون و فرآورده های خونی شد.

دکتر نوری با بیان اینکه در فصول مختلف به خصوص فصول سرد سال میزان اهدای خون به طور چشمگیری کاهش می یابد اهداکنندگان استان با آگاهی از این موضوع زمستان امسال برای تامین خون استان و شبکه ملی خونرسان کشور سنگ تمام گذاشتند به طوری که استان خراسان شمالی بعد از استان لرستان در رتبه دوم مشارکت در شبکه ملی خون رسان قرار گرفت.

وی افزود: طی سال گذشته میزان اهدای خون در استان بیش از ۱۶ درصد با افزایش روبرو بود و این در حالی است که در این شاخص هم رتبه دوم کشوری از آن خراسان شمالی شد.

این مقام‌مسئول ادامه داد: رشد اهدای خون بانوان که از موارد قابل اهمیت در سازمان انتقال خون ایران نیز به شمار می رود در استان با رشد هشت درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان