Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:05:01 GMT

۲۲ قاری نوجوان طرح ملی تلاوت راهی کربلا شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۵۵۸۷

۲۲ قاری نوجوان طرح ملی تلاوت راهی کربلا شدند

۲۲ قاری نوجوان راه یافته به مرحله نهایی سومین دوره شوق تلاوت از صبح روز چهارشنبه در کربلای معلی به رقابت خواهند پرداخت. ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ فرهنگی قرآن و عترت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، 22 قاری راه‌یافته به مرحله نهایی سومین دوره طرح ملی شوق تلاوت امروز راهی کشور عراق می‌شوند و از فردا چهارشنبه 22 اسفندماه در جلسات آموزشی و برنامه‌های پیش بینی شده حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات شوق تلاوت برای سومین سال پیاپی در بین قاریان «طرح ملی تلاوت» برگزار می‌شود. حدود 1200 نفر از 11 استان در این دوره شرکت کردند. در این طرح تعدادی از مؤسسات قرآنی با پشتیبانی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد به صورت هماهنگ نسبت به شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد در زمینه هنر تلاوت قرآن کریم اقدام کردند.

جدول زمانبندی برنامه‌های مرحله نهایی شوق تلاوت بدین شرح است:

انتهای پیام/

 

R1444/P1397/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی تلاوت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند

به گزارش «تابناک»، محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم اظهار کرد: براساس بیانات مقام معظم رهبری چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخابات مطرح بود که همین راهبرد در مرحله اول در پیش گرفته شد. در آن زمان بالابودن مشارکت مردم تاثیرات زیادی در عرصه بین‌المللی و جهانی داشت و سرمایه اجتماعی نظام را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: با توجه به این‌که تکلیف تعدادی از کرسی‌های مجلس دوازدهم در مرحله اول مشخص شده است، انتظار می‌رود که مردم با مشارکت گسترده تکلیف ۴۵ کرسی باقی‌مانده را در دور دوم تعیین کنند.

منتخب مجلس دوازدهم بیان کرد: مردم با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کند یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات موثری انجام دهند.

جوکار با بیان این‌که حضور مردم می‌تواند منجر به انتخاب اصلح شود افزود: مردم بهترین و برترین نماینده را انتخاب کند که برای رسیدن به این هدف قطعا مشارکت آنها مهم است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در هشت حوزه اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی تجربه برگزاری الکترونیکی انتخابات کسب شد که در مجموع روش خوبی است. اکنون دنیا به این سمت می‌رود چون خطای برگزاری انتخابات الکترونیکی بسیار کمتر است.

وی در پایان گفت: قطعا ضعف‌های احتمالی در مرحله دوم رفع می‌شود و می‌توان از این تجارب برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در آینده و برای سایر انتخابات استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • علیان و حاجی پور در سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی آب‌های آرام
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان