Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:41:33 GMT

افتخاری: هواداران استقلال روز تاریخی رقم زدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۵۶۷۱

افتخاری: هواداران استقلال روز تاریخی رقم زدند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فراموش نکنید که هنوز صدر نشین سخت ترین گروه در غرب آسیا و شانس اول صعود از این گروه به مرحله بعدی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره روز دوشنبه آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مصدومیت ناخواسته چند بازیکن خوب ما اجازه نداد تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم اما نباید فراموش کنیم که استقلال صدرنشین سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا است و با نتایج درخشان خود در این مسابقات باعث عزت و سربلندی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان شده و همچنان شانس اول صعود از این گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته مهم و کلیدی اما شکوه و عظمت حضور هواداران استقلال در ورزشگاه بود که اتفاقی کم نظیر و تاریخی است. هواداران استقلال از ساعت های اولیه روز دوشنبه در ورزشگاه حاضر شدند و با عدم استفاده از وسایل ممنوعه و ارائه رفتاری جوانمردانه، باعث سربلندی باشگاه استقلال و فوتبال ایران شدند و نشان دادند که بر خلاف فضا سازی ها، ایران کشوری امن برای میزبانی است. شرایط میزبانی به اندازه ای ایده آل بود که مامیچ سرمربی تیم العین نیز در نشست خبری به این موضوع اعتراف کرد.

مدیرعامل استقلال در ادامه تصریح کرد: هر چند نتیجه مطلوب هواداران در ورزشگاه آزادی کسب نشد اما مطمئنا هواداران استقلال برنده این دیدار بودند. تشویق بازیکنان و کادرفنی استقلال در پایان مسابقه حرکت درخشان دیگری بود که از سوی هواداران رخ داد تا روز درخشان هواداران تکمیل شود.

افتخاری در ادامه صحبت های خود خاطر نشان کرد: حضور هواداران و رفتار بسیار خوب آنها یک پیام مهم برای مجموعه استقلال داشت. همه ما باید برای خوشحال کردن هواداران اقدام کنیم و حضور درخشان آنها را با کسب نتایج در اندازه نام استقلال، جبران کنیم. بازیکنان و کادرفنی به خوبی مسئولیت خود را می دانند و مدیران استقلال نیز تلاش خواهند کرد تا مسیر موفقیت تیم را هموار کنند.

رضا افتخاری در پایان عنوان کرد: بی شک نباید نقش پر رنگ نیروهای انتظامی، یگان ویژه و حراست و پرسنل مجموعه ورزشی آزادی را در ایجاد نظم بی نظیر در ورزشگاه آزادی نادیده گرفت که بدینوسیله از زحمات این افراد که از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب در ورزشگاه حضور داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم
  • طرفداری از استقلال به پشت‌بام خانه‌ها رسید (عکس)
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به زمین + فیلم
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم