Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد کیفیت لیگ برتر بسکتبال ایران اظهار داشت: چند سالی بود لیگ بسکتبال ما سیری نزولی را طی می کرد، اسپانسرهای خوبی توسط باشگاه ها جذب نمی شدند و تعامل با صدا و سیما نیز برقرار نبود. این عوامل باعث شد لیگ پویایی نداشته باشیم. البته این اتفاقات مربوط به سال 96 نبوده و به 3، 4 سال اخیر برمی گردد و ادامه این روند سبب شد لیگ ضعیفی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب رامین طباطبایی به عنوان رئیس جدید فدراسیون بسکتبال گفت: رئیس فدراسیون، یک فرد بسکتبالی است و این مسئله نکته مثبتی محسوب می شود. جامعه بسکتبال موظف است به رئیس جدید کمک کند تا شرایط برای موفقیت بسکتبال فراهم شود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تصریح کرد: ما نباید نیمه خالی لیوان را ببینیم و باید از مدیریت جدید پشتیبانی کنیم تا شاهد پیشرفت روزافزون بسکتبال باشیم. امیدوارم در دوران مدیریت طباطبایی، شایسته سالاری ایجاد شود و مظلوم نمایی و حسادت از بین برود.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید متناسب با برنامه ریزی ها و دیدگاه های مدیران بسکتبال پیش رفت و هدفگذاری های بلندمدتی انجام داد تا بسکتبال ما در سال های آینده درخشان تر عمل کند.

وی در پایان گفت: یقین دارم که تیم ملی بسکتبال ایران می تواند قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا شود و در مسابقات مقدماتی جام جهانی هم نتایج ایده آلی کسب کند.

604

مصطفی هاشمی لیگ برتر بسکتبال بسکتبال رامین طباطبایی بسکتبال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ دریایی از نمایی متفاوت (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • مرغ دریایی از نمایی متفاوت (عکس)
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم