Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:30:50 GMT

هنجار شکنی خط قرمز پلیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۵۸۱۰

هنجار شکنی خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: پلیس تلاش می کند تا مردم احساس امنیت داشته باشند و بر هم زندگان آرامش جامعه بدانند خط قرمز پلیس هنجار شکنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام در گفتگو با خبرنگار جام روز با تشریح مجموعه فعالیت های پلیس در سال جاری گفت: پلیس تمام تلاش خود را می کند تا مردم احساس امنیت داشته باشند و این یک خواسته عمومی بوده و همه دستگاه ها و افراد باید پای کار بیایند و بر هم زندگان آرامش جامعه بدانند خط قرمز پلیس هنجار شکنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی افزود: مقوله امنیت بدون حضور جدی مردم به صورت صد در صدی قابل اجرا نیست و آنان قاضی های خوبی درحوزه امنیت هستند و در ایجاد امنیت و فرهنگ سازی همراه پلیس هستند.

وی با اشاره به حق و حقوق مردم تصریح کرد: پلیس در برنامه های اجتماعی در کنار مردم است و به حقوق شهروندی آنان احترام می گذارد؛ اما هر کجا هنجار شکنی باشد برخورد قانونی انجام می شود.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به دستگیری مزاحم ها خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۳۹ نفر از افرادی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند به نیروی انتظامی هدایت و پس از ارشادات لازم و اخذ تعهدنامه آزاد شدند که این عمل تاثیر زیادی در تغییر رفتار مزاحمین داشته است.

کیانی با اشاره به نظارت نیروی انتظامی از صنوف و ورودی های کالا به شهرستان ابراز داشت: در بازدیهای میدانی از اصناف و کنترل ورودی های شهرستان بیش از ۱۰۰میلیون ریال کالای قاچاق کشف ۷۸ صنف متخلف پلمپ و ۱۳۰مورد با دریافت تعهد نامه به فعالیت خود ادامه دادند.

وی با اشاره به همکاری نیروی انتظامی با مردم عنوان کرد: یرای ایجاد کسب و کار در سال جاری بیش از ۹۰۰ مجوز پروانه کسب و کار صادر و در  خصوص مجوز رانندگی هزار و ۵۳۷ گواهینامه صادر و تعداد هفت هزار و ۷۵۰  تعویض شده است.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی گفت:شهروندان برای ایام تعطیلات نوروز توصیه های پلیس را جدی بگیرند تا دچار مشکلی نشوند و برای آنکه منازلشان مورد سرقت واقع نشود ابراز حفاظتی را چک و به صورت نوبتی از منازل خارج و یا به همسایه و اقوام بسپارند.

کیانی با اشاره به نظارت و حضور نیروهای کلانتری در ایام نوروز ابراز داشت: جابجایی اثاث منزل در تعطیلات نوروز ممنوع است و در صورت اجبار با هماهنگی مامورین انجام می شود.

وی با اشاره به اعتراض مردم در ایجاد سرعت گیر و غیر استاندارد بودن آنها بیان داشت: نیروی انتطامی تنها مقام تصمیم گیرنده سرعت گیرها نیست و این تصمیم ها در شورای ترافیک مطرح می شود و اگر احساس شود در جایی به ضرر مردم است جمع آوری خواهد شد، اما متاسفانه فرهنگ رانندگی در تربت جام پایین است و باید متولیان فرهنگی پای کار باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران محموله بزرگ دخانیات به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، سرهنگ علی‌اکبر مرادی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه میزان زیادی سیگار قاچاق در سواحل این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قشم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این محموله در ساحل جاده قشم سوزا تخلیه و قاچاقچیان قصد بارگیری آن را داشتند، گفت: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند که قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران در ساحل به وسیله قایق به سمت دریا متواری گشتند.

فرمانده انتظامی انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 200 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده، گفت: ارزش این محموله حدود چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

مرادی ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و با تأکید بر جدیت این ارگان در مقابله با قاچاق کالا و ارز با توجه به تأثیرات سوء آن بر اقتصاد ملی، بیان داشت: از شهروندان خواستاریم همچون همیشه پشتیبان پلیس بوده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد