Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم و بعد از بیرون آمدن غفوری و تیام زهر خط حمله استقلال گرفته شد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تساوی شب گذشته استقلال مقابل العین اظهار داشت: استقلال نیمه اول خوب بود و با حمایت هوادران العین را تحت فشا رقرار داده بود و به خواسته خودش هم رسید، اما در نیمه دوم بچه‌ها کمی خسته بودند که آن هم به خاطر فشار مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته این نکته را باید بگویم که العین هم به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و تمام کانال‌های نفوذ را بسته بود حتی کاملا تیام را تحت نظر داشتند، چون می‌دانستند بازیکن خطرناکی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: در نیمه دوم و بعد از بیرون آمدن غفوری و تیام زهر خط حمله استقلال گرفته شد و مدافعان العین به راحتی جلو آمدند. استقلال می‌خواست مثل بازی پرسپولیس در نیمه دوم نتیجه را حفظ کند و گل دوم را بزند، اما العین تیم خوبی بود مخصوصا عمر عبدالرحمان که بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس صعود به دور بعد را دارد خاطرنشان کرد: مسلما شانس داریم و شانس صعود هم دست خودمان است. ما اگر روز سیزدهم فروردین الریان را ببریم راحت صعود می‌کنیم آن هم در شرایطی که هوادارانمان به ورزشگاه می‌آیند.

وی در خصوص اینکه آیا پنالتی صورت گرفته روی فرشید اسماعیلی واقعا پنالتی بود عنوان کرد: در آن صحنه اسماعیلی بسیار خوب عمل کرد و بدنش را مقابل دفاع حریف قرار داد، داور هم مجبور شد پنالتی بگیرد. حرکت اسماعیلی حرفه‌ای و عالی بود به نظر من پنالتی کاملا درست بود. بعد هم آنقدر در بازی رفت استقلال از داوری آسیب دید که حد و حساب ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بهترین بازیکن استقلال مقابل العین گفت: فرشید اسماعیلی شب خوبی را سپری کرد وفرشید باقری هم به جز صحنه‌ای که العین به گل رسید در بقیه زمان بازی عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است

یک ژنرال‌ رژیم صهیونیستی ضمن مخالفت با حمله به رفح، به نقش راهبردی «یحیی السنوار» در مدیریت نبرد با وجود گذشت ماه‌ها از جنگ اشاره و تاکید کرد که وی به دنبال بیرون راندن صهیونیست ها از نوار غزه است.

به گزارش مشرق، رای الیوم با اشاره به افزایش شکاف و دو دستگی در اردوی صهیونیست‌ها نوشت: با تداوم جنگ غزه و حملات حزب الله به شمال سرزمین های اشغالی و تبدیل شدن آن به منطقه اشباح، دامنه انتقادات از کابینه بنیامین نتانیاهو افزایش یافته و فشارها بر آن تشدید شده، به ویژه آنکه ارتش اشغالگر به اهداف جنگ در زمینه نابودی حماس و آزادی اسرا دست نیافته است.

در این زمینه «عاموس گلعاد» ژنرال احتیاط و رئیس مرکز راهبردی در دانشگاه «رایخمن» رژیم صهیونیستی و رئیس سابق دایره سیاسی و امنیتی وزارت امنیت این رژیم به نقش راهبردی «یحیی السنوار» در مذاکرات مبادله اسیران اشاره کرد.

این ژنرال صهیونیست اذعان کرد: السنوار به دنبال خروج ما از غزه است؛ او دستاوردهای راهبردی زیادی کسب کرده و توان خارج کردن ما از غزه به طور کامل را هم دارد. کابینه هیچ راهبردی در جنگ ندارد.

وی افزود: استراتژی السنوار بازگشت به قدرت است و ما اصرار بر بازگردانیدن اسیران داریم. اگر ما اسیران را نجات ندهیم، پیروزی در کار نخواهد بود. هرکاری برای برگرداندن اسیران باید انجام دهیم، به ویژه نظامیانی که ما مدیون آنها هستیم.

گلعاد ادامه داد: ما باید اهداف راهبردی زیادی کسب کنیم که در راس آنها، ایران است؛ کشوری که قدرتمند شده و تهدیدی بزرگ برای ما و نیز جبهه شمالی است.

این ژنرال صهیونیست ضمن مخالفت با حمله به رفح بیان کرد: ورود به رفح تضمین کننده بازگشت اسیران نیست و این کار راهبردی نیست. ما استراتژی نداریم. بیش از شش ماه از جنگ گذشته و همچنان السنوار برای ما شرط می گذارد و ما منتظر پاسخ او هستیم و این به دلیل نبود راهبرد است.

گلعاد اضافه کرد: اگر بدون هماهنگی با مصری‌ها و آمریکایی‌ها به رفح حمله کنیم، راهکاری برای جبهه شمالی نخواهیم داشت و جنگی ادامه خواهد داشت؛ جنگی که دامنه آن به کل اسرائیل گسترش خواهد یافت. ما اتحاد راهبردی را از دست خواهیم داد و امکان توسعه صلح و توان مقابله با تهدید اصلی را نخواهیم داشت. تهدید اصلی ایران است.

بر اساس این گزارش، «عاموس هارئیل» تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز ضمن تاکید بر ضرورت انجام توافق مبادله اسیران و مخالفت با حمله به رفح، دغدغه کنونی نتانیاهو را حکم بازداشتی دانست که دیوان بین المللی کیفری علیه آن و رهبران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی صادر می‌کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)