Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@10:23:04 GMT

رونمایی از اندیشکده راهبردی مطالعات اقلیم استان گلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۶۳۹۷

گردهمایی بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران که عصر دوشنبه 21 اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مراسم رونمایی این اندیشکده راهبردی استانی و اقلیم محور، جمعی از سران کشوری و لشگری ازجمله دریابان بسیجی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و دکتر محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندیشکده مطالعات اقلیم استان گلستان، به عنوان اولین اندیشکده اقلیم محور و مزیت محور در استان گلستان و مرکز بسیج اساتید این استان به شمار می آید.

اندیشکده مطالعات اقلیم استان گلستان با اشراف کامل بر فرصت ها و تهدیدات اقلیمی در این استان، اهداف و برنامه ها پیش رو خود را شناسایی و معرفی مسئله های اقلیمی استان، مطالعه و تحقیق و شناسایی عوامل وقوع تهدیدات اقلیمی، شناسایی و معرفی راهکارهای کاهش اثر مخاطرات طبیعی ناشی از تهدیدات اقلیمی و ارایه به مدیران کشوری و استانی، گفتمان سازی، تولید دانش، راهبردنگاری و مطالبه گری در موضوعات و مسائل اقلیمی تنظیم نموده است.

این اندیشکده در چارچوب نگاه جدید دوران تحولی سازمان بسیج اساتید کشور که بر مساله محوری و عملکرد حل‌المسائلی تأکید داشته و در سطح استانی هدف بر آن دارد تا با تکیه بر ظرفیت‌ها و مزیت‌های رقابتی هر استان در محور توسعه آن، به حل مشکلات و معضلات عمده مردم در آن استان بپردازد و به کمک مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی در هر اقلیم و جغرافیای سرزمینی بشتابد، راه اندازی شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی

دریافت 51 MB کد خبر 6091091

دیگر خبرها

  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان