Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@02:49:22 GMT

وضعیت تعطیلی زودتر امروز مدارس تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۶۵۶۴

صراط: علیرضا راهپیما درباره تعطیلی زودتر مدارس شهر تهران به‌دلیل شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: دراین‌باره تصمیمی گرفته نشده است و ورود اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به این موارد باعث می‌شود ورود به هر موضوعی شیوع یابد.

به گزارش تسنیم وی افزود: قانون روش‌هایی را پیش‌بینی کرده است و در آئین‌نامه‌های اجرایی روش‌هایی وجود دارد که مدیران می‌توانند از این روش‌ها برای برنامه‌ریزی استفاده کنند، به‌عنوان مثال شورای معلمان که باید هر ماه یک بار تشکیل شود می‌تواند سه‌شنبه آخر سال برگزار شود و، چون تمام معلمان باید در شورا حاضر شوند، مدیران مدارس این مجوز را دارند که دو ساعت زودتر مدارس را تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: این موارد بخشی از راهکار‌های قانونی است که در اختیار مدیر مدرسه است و نیازی نیست که اداره کل یا مناطق آموزش و پرورش به این موضوع ورود پیدا کنند و مدیر مدرسه می‌تواند دراین‌باره برنامه‌ریزی کند.

به گزارش تسنیم، اصغر خلیلی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز گفته است: نوبت عصر مدارس شهرستان‌های استان تهران امروز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۱۸۳ ناسالم (قرمز)، اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۹، باقرشهر با شاخص ۱۳۶، قرچک با شاخص ۱۴۵، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۶، امام خمینی با شاخص ۵۴، پارک رازی با شاخص ۵۲، پاسداران با شاخص ۶۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۸۶، پیشوا با شاخص ۷۲، تربیت مدرسه منطقه شش با شاخص ۸۰، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۰، چشمه با شاخص ۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۶۲، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۳، رباط‌کریم با شاخص ۷۴، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۰، شریف منطقه دو با شاخص ۸۱، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۱، شهریار با شاخص ۵۳، علم و صنعت با شاخص ۷۰، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۴، لواسانات با شاخص ۶۱، ملارد با شاخص ۷۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۹، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۶، ورامین با شاخص ۸۱ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در همین راستا، ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۲، پاکدشت با شاخص ۴۱، پونک با شاخص ۲۶، دماوند با شاخص ۳۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۴۲، قدس با شاخص ۳۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۳۹، در وضعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 745322

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس در روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌ های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • معرفی برترین‌های رقابت‌های سوارکاری گنبدکاووس؛ روز دوم هفته دوم
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان