Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پی توهین یکی از دانشجویان این دانشگاه به قوم لر روز سه شنبه بیانیه ای صادر کرد و از مردم لرستان را به آرامش، وحدت و همدلی دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بیانیه آمده است: به اطلاع مردم فهمیم، قدرشناس، دانشجویان گرامی، اصحاب محترم رسانه، تشکل های سیاسی و انجمن های فعال مدنی و اجتماعی می رساند در پی اقدام نابخردانه توهین به قوم لر توسط حمید راستاد دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن دعوت مردم لرستان به آرامش، وحدت و همدلی اقداماتی برای تنبیه این دانشجوی خاطی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می افزاید: در همان ساعات اولیه انتشار مطلب توسط این دانشجوی خاطی مراتب توسط مدیریت حراست دانشگاه پیگیری و دانشجو با حضور پدر و مادرش به حراست دعوت شد و ضمن تقبیح نمودن حرکت نامبرده ارشادات لازم توسط مدیر حراست انجام و مراتب برای پیگیری بیشتر به مراجع ذی صلاح ارسال شد.
در این بیان آمده است: محروم کردن و لغو جلسه دفاع این دانشجو در روز یکشنبه بیستم اسفندماه تا اطلاع ثانوی و تصمیم گیری از طریق کمیته انضباطی دانشگاه در این خصوص از دیگر اقدامات انجام شده برای تنبیه این دانشجو می باشند.
این بیانیه می افزاید: دانشگاه علوم پزشکی از طریق دادستان محترم شهرستان خرم آباد به عنوان مدعی العموم خواستار پیگیری پرونده این دانشجوی خاطی است می باشد تا درس عبرتی باشد برای دیگران که به راحتی به هویت، فرهنگ و تمدن هیچ قومی در سراسر ایران اسلامی توهین نشود.
در پایان این بیانیه آمده است: از خداوند قادر توفیق و سربلندی برای همه اقوام ایرانی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم چرا که بر این باوریم که اقوام ایرانی با وحدت، همدلی و یکپارچگی در طول تاریخ ثابت کرده اند که سد محکمی در مقابل اجانب بیگانه بوده اند و همین همدلی باعث عصبانیت رژیم های صهیونیستی و تفرقه افکنان داخلی است.
یک دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود به مردم خرم آباد و قوم لر توهین کرد که این اقدام بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.
این دانشجوی اهل رشت با ادبیاتی توهین آمیز در مورد شهر خرم آباد، استان لرستان و قوم لر مطالبی را نوشته و نابودی این قوم را آرزو کرده بود.
در پی واکنش مردم لرستان نسبت به این اهانت و خوانده شدن این دانشجو از سوی حراست دانشگاه، وی این توضیح را ارائه داد که از وضعیت مالی مناسبی ندارد و اخیرا گوشی تلفن همراه او به سرقت رفته است.
3022

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد

به  گزارش قدس آنلاین، آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

براساس گزارش المیادین، آفریقای جنوبی همچنین اعلام کرد: ما از جامعه جهانی می‌خواهیم تحقیقات فوری و فراگیری را درخصوص گورهای جمعی کشف شده در نوار غزه آغاز کند.

در این بیانیه همچنین آمده است، پس از کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان‌های ناصر و الشفاء پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم اشغالگر حالتی از رعب و وحشت به وجود آمده است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، شواهد و ادله مربوط به عملیات کشتارجمعی اشغالگران علیه غیرنظامیان به جنایت جنگی و نسل‌کشی اشاره دارد.

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که طبق آمار فلسطین و سازمان ملل متحد، حدود ۱۱۲ هزار شهید و مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند و نیز قحطی و ویرانی عظیم بر جای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد