Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی افتخاری برای جهان اسلام است، هرچند از دست دادن جوان سخت است اما ایشان اکنون در جایگاه والایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که توفیقی است که همزمان با روز بزرگداشت شهدا به این دیدار آمدیم، افزود: خداوند روح شهید حججی را با اباعبدالله الحسین(ع) محشور کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که درخت تنومند اسلام با خون امثال شهید حججی آبیاری شده است، گفت: تا کسی کاملاً پاک نشود خداوند به او توفیق شهادت نمی‌دهد.

مادر شهید حججی نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از زندگی شهید حججی خاطرنشان کرد: محسن علاقه بسیاری به کار فرهنگی برای شهدا داشت و همچنین در طول سال اهتمام ویژه‌ای به انجام مناسک دینی داشت.

در پایان این دیدار تابلوی نقاشی تصویر شهید حججی اثر رحیم سواری به مادر شهید حججی اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار مدیرکل ارشاد استان اصفهان با خانواده شهید حججی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس