Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:51:26 GMT

ستاره نداریم، تیم‌مان ستاره است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۷۰۱۷

ستاره نداریم، تیم‌مان ستاره است

سرمربی والیبال تیم خاتم اردکان با اشاره به قدرت تیم بانک سرمایه، گفت: هیچ مصدومی نداریم و بازیکنانم برای فینال کاملا آماده هستند.

عباسعلی  میرحسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد دیدار برگشت مرحله پایانی لیگ برتر والیبال که با میزبانی خاتم اردکان در برابر بانک سرمایه برگزار می‌شود، اظهار کرد: مطئنا بازی سخت و دشواری را پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکل باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تیم بانک سرمایه برای قهرمانی بسته شده‌ و این تیم سه سال است که به فینال راه یافته است و بازیکنانش کاملا با هم هماهنگ هستند. اگر بازیکنان حریف در دو پست را کنار بگذاریم تقریبا با تیم‌ ‌ملی بازی خواهیم کرد.

او ادامه‌ داد: متاسفانه در دیدار نخست با وجود این که عملکرد فوق‌العاده‌ ای داشتیم و در تهران بازی را به ست پنجم کشاندیم، اما در نهایت بازنده شدیم. همین پیروزی در دیدار رفت باعث می‌شود تا حریف با آرامش بیشتری برابر ما بازی کند. تمرینات سخت و خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان آماده دیدار برگشت هستند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت‌: ما ستاره نداریم بلکه تیم خاتم ستاره است. امیدوارم که در شهر خودمان و در آخرین بازی که در این فصل در اردکان برگزار می‌شود به پیروزی برسیم و بازی را به دیدار سوم بکشانیم. خوشبختانه هیچ مصدومی نداریم و با توجه به این که به روزهای پایانی لیگ نزدیک شده ایم باید اذعان‌ کنم که یکی از سرحال ترین تیم‌ها هستیم.

میرحسینی در پایان درباره نصب دستگاه‌های ویدیو چک در سالن آیت الله خاتمی برای دیدار فینال، اظهار کرد: نصب این دستگاه‌ها تصمیم بسیار خوبی بود که سازمان لیگ گرفت، چرا که حضور این دستگاه‌ها هم به داور کمک می‌کند و هم از تنش‌ها کم می‌کند. معتقدم لیگ والیبال ایران به جایی رسیده است که باید تمامی سالن‌های تیم‌ها مجهز به این دستگاه‌ها باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان ضمن امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون والیبال عمان، در جلسات مختلف به دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ورزش این کشور و رئیس فدراسیون عمان پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ سید میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختلف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفت‌وگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر رؤسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امور خارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفت‌وگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب (جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد