Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، یساولی با اشاره به اقدامات صورت گرفته  قبل از چهارشنبه سال جاری اظهار کرد: در بحث  آموزش مدارس باهماهنگی اداره آموزش پرورش اقدام به برگزاری ۲۰۰ دوره آموزشی ایمنی عمومی آتشنشانی با مضامین چهارشنبه سوری شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در ادامه افزود: توصیه ها و دستورالعمل های ایمنی از طریق جراید، نشریات، سایت سازمان و صداو سیمای البرز اطلاع رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: چاپ ۱۰ هزار برگ بروشور در خصوص خطرات چهارشنبه پایان سال  وتوزیع آن در بین شهروندان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

یساولی با بیان اینکه تهیه ونصب  بنرهای ایمنی  در ۵ نقطه پرتردد کرج در خصوص خطرات چهار شنبه سوری از دیگر اقدامات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بوده است،خاطرنشان کرد: قرار دادن دستورالعمل های ایمنی در سایت سازمان جهت اطلاع رسانی به شهروندان بخشی از تمهیداتی بود که قبل از شروع چهار شنبه پایان سال صورت گرفته است.

یساولی از آماده باش صددرصدی ۲۶ ایستگاه عملیاتی این سازمان با مجموع ۲۱۹ آتشنشان خبرداد و گفت: دراین زمینه تست تجهیزات و آماده سازی خودروها، موتور سیکلت ها و خودروهای خاموش کننده انجام شده است تا در مواقع ضروری با عدم کارایی مواجه نشویم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود