Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- نخستین جشنواره ملی قدردانی از رساله ها و پایان نامه های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال روز سه شنبه با معرفی 11 برگزیده و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، در آخرین روزهای سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی تقدیر از پایان نامه ها و رساله های برتر علوم انسانی در زمینه تولید و اشتغال را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جشنواره که قرار است از این پس یا تشکیل دبیرخانه دائم آن دو سال یکبار برگزار شود، از مهرماه گذشته برای دریافت پایان نامه هاو رساله های مرتبط که در بازه زمانی 86 تا 96 نوشته و دفاع شده اند فراخوان داد.
دبیر علمی این جشنواره در مورد آثار دریافت و جست و جو شده توسط دبیرخانه گفت: جست و جوی یکهزار اثر ، احصای بیش از 400 اثر و رسیدن حدود 100 اثر در موضوعات مختلف به دست دبیرخانه بود.
دکتر سمیه توحیدلو ادامه داد: کار داوری آثار با همت کمیته علمی و حدود 30 داور برگزیده از دانشگاه های مختلف در دو نوبت یکبار داوری عمومی و بار دیگر داوری نهایی انجام شد.
وی تاکید کرد: پایان نامه ها در 4 کارگروه اصلی شامل مدیریت، اقتصاد، حسابداری و کارگروه علوم اجتماعی، ارتباطات و کارگروه تاریخ، جغرافیا، هنر و تربیت بدنی و کارگروه فلسفه، ادبیات، زبانشناسی و الهیات بررسی شده اند.
توحیدلو گفت: در هر 4 کارگروه آثار مهمی به دست ما رسید که بعضی مستقیم موجب تولید و اشتغال شده و برخی زمینه را برای آن فراهم می کردند.
وی توضیح داد: بر اساس داوری ها 11 اثر منتخب شد؛ یک نفر در مقطع دکتری برگزیده، 5 نفر در مقطع دکتری شایسته تقدیر و 5 نفر در مقطع ارشد شایسته تقدیر شناخته شدند که علاوه بر جوایز نقدی از حمایت های معنوی صندوق حمایت از پژوهشگران و نوآوران برای انجام پژوهش های بیشتر یا اجرای دوره فوق دکتری برخوردار خواهند شد.

*منتخبان
احسان سلطانی فر با رساله دکتری تدوین چارچوبی جهت تحلیل فرصت کسب و کار ایران و فرانسه دانش آموخته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران به عنوان فرد برگزیده شناخته شد.
همچنین مرتضی طاهری اردلی در رشته زبانشناسی از پژوهشگاه علوم انسانی ک مطالعات فرهنگی، سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی از دانشگاه شهید بهشتی، حمید سجادی در رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران، مهدی دهقانی در رشته مدیریت دانشگاه سمنان و مهتا بذرافکن از دانشگاه شیراز در رشته علوم اجتماعی شایسته تقدیر برای رساله های مقطع دکتری معرفی شدند.
افزون بر این، محمد فرزانه از دانشگاه تهران در رشته اقتصاد، فاطمه خوشنویسان از دانشگاه صنعتی اصفهان، مهدی معدنچی زارع در رشته مدیریت از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی از دانشگاه شهید بهشتی و حسنعلی محسنی از دانشگاه امام صادق (ع) در مقطع کارشناسی ارشد شایسته تقدیر معرفی شدند.
در پایان مراسم همچنین از اساتید برتری که در زمینه راهنمایی تولید و اشتغال دانشجویان را راهنمایی کرده اند و از دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی تقدیر شد.
علمی**9031**2017

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، ارسلان دمیرچی افزود: در نوبت نخست آزمون سراسری ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر از داوطلبان گیلانی زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.
وی با بیان اینکه آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند. 
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان