Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@02:45:20 GMT

انفجار در مسیر کاروان نخست‌وزیر فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۷۵۵۱

انفجار در مسیر کاروان نخست‌وزیر فلسطین

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری القدس العربی؛ این انفجار کاروان خودروهای رامی الحمدالله، نخست‌وزیر دولت وفاق ملی فلسطین و ماجد فرج، رئیس اطلاعات فلسطین را در زمان ورودشان به باریکه غزه هدف قرار داد.

عاملان این حمله، 3 خودروی بمب‌گذاری شده را منفجر و به سمت محافظان آن‌ها تیراندازی کردند. به دنبال این انفجار هفت نفر دچار آسیب دیدگی سطحی شدند، اما رامی حمدالله و ماجد فرج از این حمله جان سالم به در بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در دولت وفاق ملی فلسطین گفته بود که رامی الحمدالله در سفر به غزه با برخی از رهبران جنبش حماس به شکل جدی درباره اجرای پرونده آشتی ملی و شرایط و اوضاع بحرانی باریکه غزه گفت‌وگو خواهد کرد.

پس از امضای توافقنامه آشتی ملی میان فتح و حماس در قاهره در مهرماه (اکتبر) گذشته، رامی الحمدالله ماه آذرماه (دسامبر) به غزه سفر کرد.

هیئتی از مقامات سازمان اطلاعات عمومی مصر برای پیگیری توافقنامه آشتی ملی و سازوکارهای اجرای این توافقنامه در منطقه تحت محاصره باریکه غزه، از دو هفته پیش وارد این منطقه شده است.

گفتنی است رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، حماس را مسئول انفجار امروز نوار غزه و مورد هدف واقع شدن کاروان حامل مسئولان فلسطینی اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن