Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:39:26 GMT

کتاب «وصیت نامه کامل شهدای خراسان جنوبی» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۷۷۶۱۳

کتاب «وصیت نامه کامل شهدای خراسان جنوبی» رونمایی شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت مقام شهدا، کتاب «وصیت نامه کامل شهدای خراسان جنوبی» با حضور نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محمدتقی عزیزی امروز (22 اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: خراسان جنوبی یک استان شهیدپرور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه ما خادم شهدا در بنیاد شهید و ایثارگران هستیم، گفت: کار در بنیاد شهید و ایثارگران از سختی ها و شیرینی هایی برخوردار است و اگر گره کوچکی از مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران باز کنیم لذت معنوی بسیاری دارد.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خانواده شهدا برای دفاع از دین، انقلاب، عزت و شکوهمندی نظام زحمت کشیده اند و خون های بسیاری داده اند، افزود: امروز باید برای حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران تمام تلاش خود را به کار ببریم.

 

 

حجت الاسلام عزیزی تاکید کرد: از مسئولین انتظار داریم که ارتباط خود را با بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش دهند و ما را در حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران یاری کنند.

 

 

وی با توجه به اینکه ایثارگران و شهدا بدون هیچ توقع و انتظاری؛ فداکارانه و ایثارگرانه به دفاع از انقلاب و نظام پرداختند، ادامه داد: از نماینده ولی فقیه در استان انتظار داریم که مسئولان را تشویق و ترغیب به همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران کنند.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی گستردگی بسیاری دارد و آزادی و ارزشمندی و عزت جای جای ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم.

 

 

در پایان این دیدار جلد اول کتاب وصیت نامه کامل شهدای خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رونمایی شد. در خراسان جنوبی یک هزار و 815 شهید وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 200 شهید دارای وصیت نامه کامل هستند.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند