Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دزدان لوازم داخل خودرو در یک تعقیب و گریز نفس گیر در جهان آرا دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ احمد ناصری، رئیس کلانتری 125 یوسف آباد در این خصوص گفت: با شکایت های شهروندان ساکن این محدوده در خصوص سرقت Stealing های لوازم داخلی خودروهایشان، تیمی از ماموران این کلانتری برای تحقیقات وارد عمل شده و به بررسی سرنخ های موجود پرونده پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تحقیقات از مالباختگان و بررسی محل های سرقت و فیلم دوربین های مداربسته، چهره و مشخصات ظاهری سارقان به دست آمد و در میان گشت های انتظامی توزیع شد.
این مقام انتظامی عنوان داشت: بررسی ها ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی در حال گشتزنی در محدوده جهان آرا، فردی را در حال سرقت از خودرویی در این محدوده مشاهده و برای دستگیری وی اقدام کردند.
رئیس کلانتری 125 بیان داشت: متهم در یک اقدام ضربتی بازداشت شده و به کلانتری منتقل شد که تحت بازجویی های انجام شده به 10 فقره سرقت در این محدوده اعتراف و همچنین به همدستی با یک سارق دیگر در سرقت ها اقرار کرد.
ناصری، تصریح کرد: با همکاری سارق مذکور، همدست وی نیز در این محدوده شناسایی شده و در مخفیگاهش واقع در همان محدوده بازداشت و به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده او نیز به جرم Crime خود مبنی بر سرقت و همدستی با سارق دستگیر شده اعتراف کرد.
به این ترتیب، هر دو متهم به همراه پرونده تکمیل شده به پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و تحقیقات برای شناسایی مالباختگان آغاز شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس