Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست صبح امروز سه‌شنبه (22 اسفند 96) خانه ملت که برای بررسی استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود، دقایقی قبل با اعلام مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس پایان یافت.

بر اساس این گزارش، نمایندگان در نوبت صبح امروز نشست علنی پارلمان استیضاح علی ربیعی وزیر کار را مورد بررسی قرار دادند که نهایتاً پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان استیضاح و همچنین اظهارات وزیر کار، با 126 رأی مخالف استیضاح، 124 رأی موافق، 2 رأی ممتنع و یک رأی باطل از مجموع 253 نماینده حاضر در جلسه استیضاح وزیر کار رأی ندادند و بر این اساس ربیعی در سمت خود در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است طبق اعلام پزشکیان، نشست نوبت عصر مجلس شورای اسلامی ساعت 14 امروز به منظور بررسی استیضاح عباس ‌آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پارلمان برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۷۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بیستمین حراج شمش طلا امروز از ساعت ۱۲
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه